Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Dette er en duo vogn men jeg kjøpte kunn bagdelen. Vogna ble kjøpt i desember 09 da jeg fikk en desember gutt;) Siden det var veldi kaldt den første tiden, så ble ikke vogna tatt i bruk før i februar. Så dvs at vogna kunn er brukt i vel 3 mnd. Vogna har ingen skader og er blitt oppbevart inne. Regntrekk følger med. Jeg renger med at hvis noen også vil kjøpe sportsdelen til vogna så er ikke det noe problem da vogna selges på de fleste babyutstyrs butikker. Hvor mye kan jeg ta for den? Hva ville du betalt?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Du sier ikke hva vogna koster? Jeg ville uansett etalt halv pris.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jeg betalte 3000 kr for vogna. Men tenkte og ta 2000 kr for den siden den kunn er brukt i 3 mnd. Det er dessuten garanti som følger med vognen. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Syns det var billig med 3000 for ei vogn bare:) tror nok du kan få 2000 kr for den. Leter etter vogn selv så hadde lett betalt 2000 for ei fin vogn som bare har vært brukt i 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Ja jeg kjøpte den på tilbud, helt super vogn så jeg kan anbefalle Brio happy på det sterkeste;) Den har som sagt kunn bagdelen, men en kan kjøpe sportsdelen for rundt 1000 lappen i butikk..hvis en også vil ha den. Så dermed så får en en nesten ny vogn til 3000 kr..ikke værst det;)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Hvor bor du da? hehe Har du en link til hvordan den ser ut?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Dette høres ut som det som skjedde meg. Jeg kjøpte en 09-modell på finn.no for 2900 kroner tror jeg, men sportsdelen var ikke med. De hadde egentlig ikke sportsdelen for 09 på Reflexbutikken, men ringte meg opp igjen og sa at de hadde klart å skaffe en av de siste som var igjen. Jeg møtte fornøyd opp, og da jeg skulle betale sa hun at sportsdelen kostet 1500 kroner og at da fikk jeg rabatt!! (på 20% eller noe). De sa det var umulig å bruke sportsdelen for 2010-modellen på 2009-vogna. Så i og med at de hadde samme vogn på tilbud til 4500 kroner i butikken, følte jeg meg lurt. Min brukte "billige" vogn ble ikke så billig likevel, jeg kunne ha kjøpt en ny vogn av 09-modellen. Bortsett fra at den nye vogna hadde en annen type dekk. Men nå har jeg skaffet barnevogn, så skitt au.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå