Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg og kjæresten skal til Trondheim neste helg, og vil ut å spise på et hyggelig sted, med god mat. Veit du av en resturant du vil anbefale?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 McDonalds på Nidarvoll!!! Hadde mitt første kyss der..ÅÅÅÅ <3 <3 Hjerte hjerte ååååå Frati har god mat...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Ja! Vet om en restaurant som er fryktelig romantisk og ikke vanskelig å finne... Har vært der mange ganger og prisen er slettes ikke dum egentlig. Du vet hva du får, og det er mat av kvalitet. Det er mat som passer til hele familien, interiøret er enkelt og det er rom for alle type mennesker der, men allikevel er det veldig koselig. Det er som regel alltid plass, er et stort sted, men noen dager det vel nok flere folk der enn andre... Er mye forskjellig å velge mellom, og maten er alltid god. Er en veldig billig restaurant i forhold til andre, og de har mange gode retter der. Kjenner faktisk den daglige lederen, og de omsetter for mange millioner årlig. De har trofaste kunder og mange snakker varmt om dem. Den ligger midt i sentrum så skal ikke være noe problem for dere å finne... Så blir dere ikke akkurat robba av å gå der. Restauanten heter McDonalds.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Frati Husker ikke navnet på de andre, vet om en i gågata som har utrolig god mat. Ligger i samme gate som kondomeriet
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Kom på noen fler Tyholt tårnet Nattergalen Credo
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Frati: Utrolig god italiensk mat og veldig koselige lokaler, ikke veldig dyrt heller. Anbefaler og reservere bord i forkant. Ajo på solsiden: Tapasrestaurant, veldig bra mat. Solsiden er knallfint når det er finvær. Oi, oi, som jeg savner Trondheim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå