Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har min tidligere kolikkunge/krevende unge vært så blid og fornøyd :) Hun har sikkert grått like mye på hele denne uka som på en dag tidligere! Hun har lekt alene på gulvet i laaange perioder hver dag, sovet godt hver natt og smilt seg gjennom dagen :D Jeg har samlet masse energi og merker at humøret er på topp, hver dag! Det er nesten 5 mndr siden fødselen, og ENDELIG ser det ut som ting har snudd :) (banker hundre millioner ganger i bordet!!!!)

Måtte bare få det ut :)

Hurra hurra hurraaaaaa <3

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Vet akkurat hvor fantastisk deilig det er når ting går seg til:) Og det er sånne perioder man trenger for å få energien opp igjen hos mor!

Håper det varer leeeeenge, fordi vet hvor mye du har slitt med kolikk osv. Vi er nå også inne i en god periode etter to uker med sykdom og påfølgende tenner. Da er livet herlig igjen:)

Krysser fingrene for at det blir en lengre god periode for deg (og meg selv.. hehe!)

Skrevet

Ja, jeg skal nyte tiden før det begynner med tenner og evnt andre ting som kan tære på humøret til den lille ;)

Bra det har gått seg til hos dere også! Vi kolikkmødre forstår hverandre og jeg unner deg og dine alt godt :)

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv... Poden her er 5,5 mnd, og de siste par ukene har det vært myyye mer smil og kos enn tidligere. Har vært noe tilbakefall enkelte dager, bl.a. vaksine og mulig tenner på gang? (Ser de nede i gommene nå). Fra å true med å legge ut gutten på finn.no, er det nå hææærlig å være mamma! Vet det kommer nye nedturer, men akkutar nå nyter jeg de gode dagene :-) (Har vært kolikk her også, så vet hva du snakker om, ja). Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

Ser ut som de fleste med kolikkbarn har hatt det litt ekstra strevsomt en god stund etter at kolikkperioden i utgangspunktet skulle vært over! Glad på alles vegne for at vi endelig kan kose oss litt mer :) Noen tilbakefall blir det vel uansett ja, med både tenner, sykdom og eventuelle andre ting som dukker opp. Men, vi har klart oss gjennom måneder med hyling, så enkelte dager/uker blir jo ingenting i forhold ;)

Gjest Kira06
Skrevet

Ja, jeg husker jeg gledet meg sånn til hun skulle bli 3 mnd, fordi da sa alle at kolikken gikk over. Men hun ble både 4, 5 og 6 mnd før jeg følte at ting kom litt mer på stell. Og da var hun så vant til å bli dullet med og bært rundt, at hun protesterte hver gang jeg forsøkte å legge henne ned:)

Men når jeg tenker tilbake på det, så er jeg stolt av meg selv og alle andre mødre til kolikk-barn. Fy f... for en god jobb vi har gjort. På tide at vi også får litt kos med våre små *s*

Skrevet

Åh, jeg vet akkurat hvordan det føles! Datteren min hadde kolikk og det var skriking 12 timer i døgnet! Da kjente jeg at det var vanskelig å være alene;)

Men det tok brått slutt og hun ble plutselig en helt ny god, glad, smilende unge. Deilig!

Skrevet

Jeg er mektik imponert!! Hurrameghopp og knelebukking for dere altså! Håper babyen din holder humøret sitt leenge, og at du får ladet opp batteriene igjen, Purlykke :) Ingen ting er bedre enn å føle en enorm, ubeskrivelig forelskelse for barnet sitt. Og det å ha krefter til å føle man kan være en god mor for sin lille.

*Klapp på skulderen* :)

Skrevet

Takk, alvesnuppa :) Kan vel ikke akkurat si det er min fortjeneste at lilletupp er så blid for tiden, men skal klappe henne på skuldra og si flink jente ;) Deilig er det i allefall, ingen tvil om det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...