Gå til innhold

uff har en dritt dag, alle er gravide jo... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært prøvere siden slutten av 2008... ble relativt fort gravid, mn endte i ex.u... og nå sitter jeg her og venter og venter og venter... sykt mange venner, bekjente og familie er blitt gravide på denne tiden... jeg klarer snart ikke å holde tårene tilbake....

det er nesten som de sier: HAhaha ... klarer dere ikke å få barn dere da? dere er det vel noe galt med

jada jeg veit.... jeg er psyko... men bare vent til du runder lang prølvetid selv, så skal du se...

jepp jepp... thats me... :0( Lei meg.

flere som har det sånn i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA! Jeg har en blå dag. Hvorfor faen blir jeg ikke gravid!? Vi sluttet på prevensjon i begynnelsen av juli 2009 og trodde at det skulle gå kjapt, men det gjorde det ikke.

Hadde en del folk på besøk i går og da kom spørsmålet opp igjen.. "Når skal dere få barn egentlig? Er ikke det på tide nå da?"

Huff.. Har lyst til å bare krype under dyna og bli der.

Tenker at jeg skal ringe til legen til uka. Jeg har jo relativt regelmessig mens og har testet med EL tester og hatt sex til riktig tid.

Føler meg egentlig veldig mislykket. Alle rundt oss har fått det til på 1. eller 2. måned uten prevensjon...

Skrevet

Hei. uff, det er kjedelig å ha drittdager!!! Du er ikke alene!

Vi har prøvd siden april 2009. Sånn som du beskriver det er jeg rett som det er, så forstår deg godt!!! Det er ikke noe kjekt å gå rundt å se at det klaffer for alle, når det så gjerne skulle hvert oss.

Vi har prøvd i over 1 år og har aldri sett noe til en positiv graviditetstest, eller skyggestreker, eller noe som kan være i nærheten av noe annet enn en blendahvit test. Har vært hos legen og testet oss og venter på svar.

Jeg pleier å bli i bedre humør ved eggløsning i hver måned, for da blomstrer håpet på nytt. Rart med det, uansett hvor mange ganger jeg har blitt skuffet, så er det et lite håp der hver måned. IKM 17.mai.

Har ikke så mange trøstende ord, men masse lykke til, og en dag må det bli vår tur også!!!

Skrevet

Hei!

Da har vi vært prøvere ca like lenge. Vi startet prøvingen i desember 2008, og jeg har hatt mange slike dager som du beskriver her!

Og ikke minst når alle maser om at det er på tide, osv....Vurderer noen ganger å bare fortelle,for å slippe slike kommetarer.....

Men vi får ikke gi opp!! Skal klare det selvom jeg også blir veldig motløs til tider.

Skrevet

Har hatt en dritt uke....her venter vi på el, til å begynne testingen,og når el dukker opp forsvinner samboeren og har så SINNSYKT mye annet å foreta seg. Fortalte han før helgen at jeg synes det var dumt, men virker som han ikke hører på meg. Han har latet som ingen ting i hele helgen...og hver gang jeg snakker til han snapper han til meg, eller slenger med leppa. Synes akkurat nå at han er en stor drittsekk, som ikke tar hensyn. Vi har da unngått sex og ord siden el testen viste positiv...lurer nesten på om jeg skal drite i å bli gravid igjen. Alle andre blir det jo!

Skrevet

Jeg synes og alle rundt meg blir gravide nå om dagen. Og det er faktisk tilfelle. Nesten hver måned er det en ny enten blant venner, familie eller kollegaer som forteller at de er gravide. Det kryr av gravide rundt oss!

Sist mannen min oppdaget en i vennegjengen var gravid, hadde han nesten ikke hjerte til å fortelle meg om det.

Vi har vært prøvere siden januar 2009. Ble gravid på slutten av året, men mistet i ma. Nå er det snart et halvt år siden, og jeg begynner å bli lei.

Sist jeg fikk mensen nå, knakk jeg helt sammen. Gikk bare å gråt hele dagen, og ville bare være for meg selv.

Jeg leste et sted på nettet i går at D-vitamin er viktig i forhold til det å blir gravid. Derfor var det mange flere som ble gravide i de lyse månedene. Så da er det bare å komme seg ut og slikke sol og D-vitaminer - og håpe på at det kan hjelpe litt:-)

Skrevet

Har det også slik,hvorfor blir andre men ikke jeg...,har ikke prøvd så lenge men etter vi mistet i februar å ikke blitt gravid igjen så lurer de på jobben om vi ikke får det til,en sa tilogmed til en kollega (rett etter jeg fikk vite at dem skulle ha baby) at han måtte hjelpe meg ,siden han hadde fått det til..Sa det jo som en spøk men det svei..

Så jeg blir litt stresset for og få det til så de "skal få se" at vi får det til..men det lar vente på seg...:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...