Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Var ute og syklet i går og så bråbremset jeg og liksom falt fremover (av setet) slik at jeg fikk styret i magen. Altså, ikke selve styret, men den delen midt på styret som styret er festet i. Den stikker litt bakover. Jeg hadde svært liten fart, så det var ikke så hardt, men den kanten er jo veldig hard (av metall). Det gjorde litt vondt. I dag er jeg øm når jeg tar på det området jeg slo, men jeg har ikke noe merke/sår. Er usikker på om jeg er øm pga. slaget, eller om jeg kanskje var øm fra før av. Synes det er så mye styr hvis jeg skal sitte timesvis i kø på enten legevakt eller fødeavd. for ikke no. Tenker dessuten at det sikkert bare ender med at de ikke vet om det har vært farlig eller ei. Noen som har greie på dette? Hvor mye tåler magen når man er høygravid? Hvilke andre symtpmer skal man eventuelt se etter? Ville jeg begynt å blø hvis det var noe farlig?
Gjest eelis+kian Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Det viktigste spørsmålet er jo om du kjenner liv eller ikke.
Gjest eelis+kian Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Så lenge du kjenner liv som normalt (understreker det!) og du ikke blør, vil jeg tro at du kan ta det med ro. Men en telefon til føden koster ikke særlig mye innsats, gjør det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå