to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 ...da blir det en ny måned med jakten på el og en liten babyspire for meg Gratulerer så masse til alle dere med en liten spire i magen:-) Kos dere med voksende sommermager Til alle oss andre vil jeg ønske bedre lykke i neste pp:-)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Ja hadde det nå bare skjedd noe snart, sånn at jeg kunne tatt fatt på neste pp så. Hadde IKM på torsdag, men ingn tante eller positiv test:-( Får vel bare smøre meg med tolmodighet!!! Lykk til alle sammen, både dem med spire og dere som prøver igjen!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hadde IKM loerdag 08/05. Men tanta har enda ikke kommet (ikke tegn til det engang!) og testen var negativ. Null symptomer har jeg ogsaa, og vet jammen ikke hva jeg skal tro.. Masse lykke til alle sammen! Med spirer, nye pp og (hvis fler seiler i min baat) svar paa ting i de nermeste dager!...
Gjest iliis Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har heller ingen tr på besøk enda. Har hatt "menssmerter" lenge nå. Men ingen mensen.. Heller ingen positiv test. Syns mensen bare skal komme nå, så jeg får det overstått.. Mulig jeg får begynne på pergo etter mensen nå Håper det.. Men er litt smånervøs for å få tvillinger. Er det større sjangse for det om man går på pergo? Kanskje litt småteit spørsmål men:s hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå