Gå til innhold

Noen fra bli gravid forumet her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje til og med noen som skal ha i Januar?

Jeg skal nemlig ha en liten baby da. Er 5 uker på vei i dag. Har termin den 11 januar. Troooor jeg. hehe

Skjønner meg ikke helt på den terminregninga. Med første hadde jeg bare UL termin så litt uvant å måtte regne menstermin. ;)

Hvor langt er dere på vei? Og hvor mange pp måtte til før spiren satt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Akkurat flyttet over til 1.trimester, spennende overgang.. Har selv regnet ut termin til 17 januar, hadde Ikm 8 mai. Jeg har ikke barn fra før, var gravid i vinter, fikk en MA i feb, så dette er pp 2 etter MA. Er i godt humør og satser på at spiren vokser seg stor denne gang.. :)

Skrevet

Hei.

Joda,jeg flyttet også hit fra Bli Gravid. Er 6+3 idag! :) Termin ca 31 desember-2 januar (har fått litt forskjellig fra nettside til nettside). Det er jo bare et utgangspunkt nå, etter UL får jeg den endelige termin, Det er jo over 10 uker til.. puhhh..

Har ikke hatt noen SA eller MA under denne provingen, men hadde en SA i 2006.

Har hatt litt små spotting/blødninger. Har slått meg til ro,når alle prøvene ser fine og normale ut! :)

Er ganske svimmel og uvell,når jeg står opp. Går å svimer hele dagen. Kjennes ut som jeg har vært på den "fylla"..Uansett om jeg prøver det meste er jeg "helt borte vekk" om dagene..

Ikke tro at alt som skjer med de andre skjer med deg også! Alle er forskjellige uansett om noen opplever noe traumatisk, trenger ikke det å skje med deg! :)

Lykke til alle sammen!

Gjest vintermamma? :)
Skrevet

hei jeg fant akkurat ut i dag at jeg er gravid. Var så innmari trøtt hele helgen, og så utrolig kvalm i går kveld. Så bare tenkte jeg at, shit jeg er kanskje gravid. Jeg sluttet på p-pillen i november, og ble veldig satt ut av at jeg ikke ble gravid gang på gang.

Bestemte meg for å rett å slett å utsette hele greia, og greide å slutte å tenke på det. Jeg hadde et relativt kort vindu hvor det hadde passet inn i planen, og når det ikke fungerte så la jeg det på hold og gikk tilbake til å ikke tenke over mine 8 ukers sykluser. Jeg fikk se at jeg hadde en cyste og slo meg til ro med tanken om å gjøre ferdig studiet mitt og vente hvertfall ett år til jeg hadde fått jobb. Jeg begynte riktignok ikke på igjen på p-pillen min da legen sa at mange kan bruke opp til ett år på å få riktig gang i syklusen igjen. Men har vært veldig forsiktig. (noe som tydeligvis ikke var forsiktig nok).

Problemet mitt er at jeg skal gifte meg neste sommer, studiet mitt har ikke inntak i halvåret slik at jeg må ta hele det siste året på nytt om jeg får i desember... og forloveden min absolutt vil vente til bryllupet med å lage barn da jeg forhåpentligvis har fått jobb og økonomien er veldig stabil. Han har angst for at pengene ikke skal strekke til.

Jeg har så delte følelser om dette at jeg holder på å gå i frø. Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Skrevet

Hei Mrs Bad med januarspire!

Jeg har flytta over fra bli gravid til hit ;) Hurra ;)

Er 5+1 i dag og jeg har også 11 jaunar(tror jeg også ..hehe) i følge terminkalkulatoren her. Vi ble heldigvis gravid i 4pp. Har ikke barn fra før. Er bare over lykkelig nå ;) Hvor lenge prøvde dere da?

Skrevet

Så koselig at det var mange her! Nå ble jeg glad:)

Da kan vi kanskje følge hverandre litt da:)

Hoppsideisi :), deg husker jeg faktisk. Vi er akkurat like langt i sv.skapet. Jeg er også 5+1 i dag :D

Morsomt. 4 pp er ikke verst da.

Her satt den visst 1 pp. Ble veeeeldig overrasket. Hadde forventet at det tok mye lengre tid.

Er dere mye dårlige eller?

Med min første spydde jeg fra uke 3 til terminen. Nå er jeg allerede 5+1 og er nesten ikke kvalm. Kanskje det blir en liten Emil André? hihi

Skrevet

Hei hei, jenter, jeg også har nettopp flyttet inn hit :) har samme termin som kirsebær80, og hadde også IKM 8. mai. Dette blir spennende dere!

Jeg hadde spotting/småblødninger hele forrige uke, trodde det var opptakt til tr, men smertene og de store blødningene kom aldri, og jeg fikk jo bekreftet hvorfor når jeg tok en test på lørdag :P

Jeg kjenner nada til graviditeten, litt uvirkelig egentlig...har hatt det trøblete med å få barn tidligere så jeg skal på tidlig kontroll allerede om to uker :) Synes likevel det er leeeeenge til :P hihi

Skrevet

Jepp, er 4 uker idag. Termin 17 januar. 1 pp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...