Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Er morsom lesning selv om det såklart ikke var morsomt for personen det gjaldt...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Var da jeg fikk åpnet og tømt byller som hadde dannet seg bak mandlene. Lokalbedøvelsen virket ikke, tre sykepleiere holdt meg fast mens en lege skar og klippetnedi halsen min. Smertene, lukten av pusset og blodet som kom rennende ut, smaken jeg fikk i munnen, det var ren tortur. Jeg tar heller en fødsel når som helst.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Verste opplevelse skulle jeg svare på, men det er ikke morsom lesning.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Da jeg kom til legevakten etter å ha spydd av meg 10kilo, var dehydrert og sliten og legen sa til meg "Vel, du hadde vel ikke vondt av å miste 10kilo.... Så feit som du er" . Ble helt sjokkert. Veide da 58kg..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Dette var hos en tannlege da, men det går vel på det samme; "Andre hull du vil jeg skal fylle?" Sa han og lo etter at han hadde boret i et hull jeg hadde i tannen... Sleiping...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Når jeg skulle inn å ha medisinsk abort. Møtte på en lege som absolutt ikke skulle ha vært der han var. Han var nedlatende, frekk og ekkel. Det er en vanskelig nok situasjon man er i, om ikke legen skal gjøre det værre. Han prøvde å tvinge meg til gu, men jeg nekta, og da han påstod at han måtte ha klamydiaprøve, så klikka det for meg, og sa jeg kunne pisse på et glass til han. Han nekta først på det, men jeg stod på mitt, og innrømma etter mye om og men at det gikk ann. Kanskje dårlig forklart det her, men hele situasjonen var fæl....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Hæh? Andre hull du vil jeg skal fylle? For en psyko! Du burde anmeldt ham!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Var på gu for å sjekka spiralen jeg hadde fått satt inn, og det var en vikarlege fra Irak som snakket gebrokkent norsk, han skjønte først ikke hva han skulle gjøre, måtte ut å prate med damene ute på kontoret.. Da han skjønte det og jeg var kommet i stolen slo han av lyset og tok på seg hodelykt.. Har aldri oppveld at de har hatt hodelykt på?? Grottevandring.. Syntes iallefall det var ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Måtte tappe spinalvæske en gang, det er det værste jeg har opplevd i hele mitt liv! Har født naturlig 3 ganger, og det er ikke i nærheten så smertefullt... Jeg dør heller enn å gjøre det igjen!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Var på Oslo legevakt for å sjekke blødning etter spontanabort. Legen (gynekolog?) var veldig ung og vi var alene i rommet. Da han skulle undersøke innvendig satt han en fing på klitten og hadde to-tre andre innvendig og gnikket klitten mens han fulgte med reaksjonen min. Jeg trakk underlivet bakover og gav ham et blikk hvor jeg viste hva jeg syntes, men sa ingenting. Han gjorde undersøkelsen raskt ferdig og henviste meg til ett av sykehusene i steden. Jeg syntes hele episoden var ekkel da og vurderte å melde ham. Gjorde det ikke da jeg regnet med det ble påstand mot påstand. Lurer på hvor mange han har gjort det med. Og om han har fått noen positive reaksjoner. Må innrømme at jeg bruker denne settingen som fantasi når jeg onanerer, men at denne legen er byttet ut med en person jeg har lyst på...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 Den dagen jeg fikk vite at datteren vår sansynlig vis ville bli født med en alvorlig kromosomfeil. Ser ikke hvordan det kan være morsomt, men le i vei om det morer deg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Det viste seg at hun var frisk, selv med mange tydelige indikatorer på at noe var galt. Takker Gud for muligheten til å ta fostervannsprøve og at åpningen for senabort er der i slike tillfeller. Ville vært ille om jeg hadde tatt abort på et friskt foster fordi det ikke var tid til å få sikkre svar.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Har heldigvis ikke opplevd så mye ille hos legen, men en gang var fastlegen min borte og vikaren, en veldig ung dame, rødmet mens hun sa at hun måtte sjekke meg "der nede".... Jeg ble nesten småflau sjøl når jeg så hvor fælt det var for henne:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå