Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Samboer har søkt og fått innkalling til opptak. Betyr dette at han har kommet gjennom prosessen hos samordna opptak og at det nå er opp til phs å bestemme hvem som får plass eller ikke? Eller skal phs gi tilbakemelding til samordna opptak om hvilke søkere de ønsker, og så er det opp til samordna opptak å gi de med høyeste poeng plass? Noen som vet hvordan denne prosessen fungerer?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Han skal nå inn til fysiske prøver, legesjekk og intervju med opptaksnemnder. Og så er det opp til phs hvem som klarer testene og får plass. Han kan lese mer på phs sine internettsider her: http://phs.no/no/Studietilbud/Bachelor/Soknadsprosess/
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Mener du det? nå ble jeg glad Men han har ikke over 50 poeng, som kreves at man har for å komme inn i Oslo Hvem bestemmer hvilke skole han kommer inn på da? han har søkt alle skolene i Norge, dvs Oslo, Stavern, Bodø og Kongsvinger. Kommer han ikke inn i Oslo så vil vi være fra hverandre i 3 år H,I
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Det er jeg ikke sikker på, men det er vel opptaksnemda. Har ikke gått der selv, men jobbet der i 5 år. Husk på at andreåret er ute i jobb så selv om han må gå på skolen en annen plass kan han få utplaseringen der du bor om han er heldig.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Oki, vi bor nemlig på Majorstua så det hadde vært ypperlig om han kom inn her siden det tar han 2 min å gå til skolen. Får håpe han kommer inn her, hvis ikke så får vi ta det som det kommer. Blir fort komplisert når vi begge er studenter og barnet mitt går på skole. Har ikke hjerte til å ta henne ut av skolen og flytte flere timer unna huff ikke lett når så mye som skal klaffe. H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå