Gå til innhold

Har din 5 åring nintendo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe det til min nå til sommeren sånn at han kan ha den når vi reiser på ferie. Blir en del bilkjøring så det kan være greit med litt underholdning! Men jeg lurer på hva slags spill en 5 åring kan få? Hva kan han klare å spille? Han er godt vant med dataspill, men kun de Lek og Lær spillene. Bør vel ikke være så avanserte spill sånn at jeg må sitte og forklare han hele tiden underveis. Noen som har tips til gode spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har lek og lær til nintendo også.

Skrevet

Super mario bros er veldig kjekt :) Også for mor og far hehe. Synes det er kjekt å ha noen spill der det er gøy for oss foreldre og hjelpe til litt innimellom ;). Ellers er Josefine, lek og lær osv også supre spill :)

Skrevet

Alle spillmaskinene våre er hele familiens, men femåringen har så avgjort tilgang på dem, ja. Gode, gamle Mario er for det meste favoritten. Godt indoktrinert.

Skrevet

Nei. Vi legger ingen penger i hjemmespill.

Skrevet

Ja her har 5 åringen det. Liker godt disse mario spillene. Men kan være godt å få hjelp av storebror på visse ting. Liker også pokemon, my little ponny og litlest petshop. Men er jente da.. Lykke til, er et hav av spill å velge i. Mitt råd er å kjøpe det ei stund før bilturen så det ikke er helt nytt i bilen, vi gjorde den tabben i fjor og da ble det mye masing i bilen når hun ikke fikk det til. Var da 4.5 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...