Gå til innhold

Ville dere reagert hvis jeg inviterte til konfirmasjon i en alder av 35 (36 i år) ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Stikk i en annen tråd lille fjortis :-)

Skrevet

Konfirmasjonen er en form for overgangsrituale mellom barn og voksen. Hvis du hadde invitert meg til konfirmasjon til en 36 år gammel konfirmant så ville jeg ha synes at det var rart om du ikke allerede anså deg som voksen.

Du kommer aldri til å få oppmerksomheten på samme måte som din tenåringssøster i konfirmasjonen. Det ville blitt rar og beklemt stemning, det ville blitt få gjester og gavene ville ikke vært i nærheten av det hun får. Talene ville nok blitt rare, sikkert mer som stand up nummere og innholdet hadde vært helt anderledes. Toget har nok gått, og du tok det ikke...Nå får du heller glede deg over voksenting...

Skrevet

Samtidig er det jo fordi man godtar gud videre i livet sitt at man konfirmerer seg... og er jo litt derfor jeg skal gjøre det. Handler det bare om overgangsritualet mellom barn og voksen, det er ikke bare det som det står i bibelen!

hvorfor skulle jeg ikke få oppmerksomhet som henen? Samma handling, bare noe som gjøres litt senere :-) Heldigvis er familien min ganske åpen for annerledes ting, så jeg tror de tar det ganske fint egentlig :-)

hi.

Men hører det dere sier, tar det med i betraktninga.

Skrevet

Troll et annet sted :) Du må være et forumtroll, ,jeg klarer ikke tro at noe oppegående menneske ville få seg til å gjøre noe sånt.

Skrevet

Finn deg noe bedre å gjør enn å hele tida mistro folk... må være slitsomt?

hi

Annonse

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg har fått flere gode lattere i denne tråden :)

Skrevet

Fint for deg, sida humoren din går på å le av andre. God bedring da ;-)

Skrevet

Syns litt synn i deg egentlig!

Er missunelig på lillesøstra si. Du skulle vært glad på hennes vegne du. Ikke sitte og tenke att jeg å vil ha det sånn, den tusenlappen der vil jeg ha, hadde blitt mye finere med ett bilde av meg på den kaka der !!

Hører du hvor ego du egentlig er?!

Skaff deg ett liv..

Skam deg. Har du unger?

Det er sikkert bare noen år til de skal konfimere seg, begynn å jobbe inn penger så de får en fin konfirmasjon istede;)

Hils SØSTRA de, gratuler henne så mye med konfirmasjonen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...