1h11h1 Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Hva er pergo? hva gjør det? hvem kan få det? osv. hehe litt grønn på dette, men ser at mange skriver om at de er på pergo kur
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Prego er forkortelse for pregotime som er en medisin noen får av gynekologen dersom de strever med å bli gravide.
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Pergotime hjelper deg til å få eggløsning dersom du har ustabile sykluser eller ikke eggløsning i det hele tatt. Jeg har pcos, altså har jeg sjeldent eggløsning på egenhånd. Jeg tar derfor pergotime for å få eggløsning. Du får et begrenset ant pergotimekurer.
Stjernemagnolia Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Pergotime brukes til stimulering av eggstokkene. Det er tabletter som normalt tas daglig f.o.m 5 dag i syklus t.o.m 9 dag i syklus. Pergo er et antiøstrogen og vil trigge FSH utskillelse som stimulerer folikkelutvikling. Dvs Pergotime øker sjansen for at flere egg modnes og løsner ved eggløsning slik at man får økt sjanse til å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå