Patetica fåkksi Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Det er herved din feil at jeg blir feitere og feitere, for nå baker jeg boller igjeeeen. Hvem vil komme på besøk?
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg tar gladelig på meg skylda. Dessuten finnes det sikkert noen fettpøkere også. Jeg vil ha boller. Nå.
Patetica fåkksi Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Ja du veit hvor'u finnerøm. Bare synd at det står 57 stykker i kø utpå gårdsplassen.
Miss Foster Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 hmmm - hadde ikke du et mål om at du skulle komme deg inn i bunaden til den syttende mai? Er det blitt utsatt en 4 år eller....?
Patetica fåkksi Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2010 Schmellapåræ. Dessuten har du vel sett bildet mitt? Den passer som kuk i Kari (den var til deg, til alle andre: Som hånd i hanske).
Miss Foster Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 hmmmmm - og hvorfor mistenker jeg STERKT at det bildet var fra syttende mai ifjor i varmere strøk???
Patetica fåkksi Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2010 Fordi du er en stor skeptiker. Det er fra denne uka din sau. Skal jeg ta et til med en lapp der det står en kryptisk melding, bare til deg? Hei, jeg har forresten bilde av meg og frøken-på-to også. Hun har hvertfall vokst siden i fjor. Du skal nå bombarderes med bilder. Du ba om det. Cóme y calla. Toooooooma fotos.
Miss Foster Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Påminnelse til meg selv: ikke gå inn på facebook før om en måned eller før Srta. P har fått seg en jobb - whatever kommer først lissom.... Sau - moi??? Var ikke jeg som ropte opp om at jeg skulle slanke meg hundrede-og-ørten-kilo for å komme inn i bunaden..... min passer fint den... Apropos bunader - mine søte små skal på 17 mai ha på seg madrid-drakta/bunaden - de blir så fine atte. Minus minsta da - den for jenter/kjerringer er styggekkel, så jeg vurderer å ta en flamenco-vri istedetfor.....
Patetica fåkksi Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2010 Hvordan ser madridbunaden ut..? Traje madrileño eller que? Har jeg aldri hørt om.
Miss Foster Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Se og le ) Hhv gutt og jente (som du da også kan lese av linken) http://www.todoparaelcole.com/comprar-disfraces-nino/disfraz-chulapo http://www.todoparaelcole.com/comprar-disfraz-nina/disfraz-chulapa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå