Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 Det er veldig vanlig å døpe barn i andre kirker enn der man egentlig hører til. Jeg har gjoprt det to ganger, av ulike årsaker, og jeg vet maaaange andre som har gjort det samme.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #27 Skrevet 9. mai 2010 Og det er slett ikke alle steder der presetn holder opp barnet osv.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #28 Skrevet 9. mai 2010 Enig med resten av gjengen her- jeg ville hatt dåpen i kirken dere hører til, invitert de dere vil dele dagen med også får det være opp til en vher om de vil komme eller ikke. Min manns foreldre er skilt og startet på nytt med hver sin femilie. Da vi har giftet oss, hatt dåp, bursdager osv inviterer vi hele gjengen og dersom noen velger å ikke komme får det være deres tap. Nå kommer både svigermor og svigerfar her da så ingen problem:) Kjenne flere som har begynt slik med to selskaper og de anger veldig! 2 julefeiringer med barnet, 2 bursdagsfeiringer osv i 18 år pluss.... Nei om det ikke gjelder drap eller voldtekt så kan jeg ikke skjønne at de ikke kan sitte i samme rom i 2-3 timer for barnets skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå