Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #26 Skrevet 10. mai 2010 Mnei, i hodet mitt er du 1,60 og str 36 og har små barn, så det tror jeg ikke.
blond Skrevet 10. mai 2010 #27 Skrevet 10. mai 2010 Ok, da sier vi det.. (Interessant, hvor har du det bildet fra?!)
blond Skrevet 10. mai 2010 #29 Skrevet 10. mai 2010 Hehe, når jeg engang i en fjern framtid rydder kjeller og loft, da kanskje? Eller MÅ jeg vokse for å være interessant?
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #30 Skrevet 10. mai 2010 Hvis jeg skal ha klærne dine må du jo strengt tatt det. Hvis du derimot skal kvitte deg med 70-talls steintøy, eller hagegynge, eller en psyk papegøye på pinne, eller hollandske krukker, er det bare å ringe.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #32 Skrevet 11. mai 2010 Jeg elsker loppemarked. Mamma dro oss med på loppis fra vi var små og jeg har lært å lete etter skattene hos henne. :-) Her hvor jeg bor er folk så trege med å arrangere loppis så jeg er ofte på Fretex i stede. Ikke helt samme kupp-følelsen, men likevel. Sist jeg var innom fant jeg 6 kopper med tefat som var beige med bittesmå lilla/plomme blomster på halve koppen og halve tefatet. I hyllen bortenfor fant jeg 6 asjetter med store lilla/plomme blomster og grønne blad. Passet perfekt på en litt rar måte. :-) De er vasket og ligger trygt i hyllen sin og venter på celebert besøk. Jeg fryder meg over å lukke opp skapet og titte inn på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå