Gå til innhold

http://tb.no/nyheter/tre-ungdommer-alvorlig-skadet-i-trafikkulykke-1.5240573

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er praktisk mulig for meg å ringe sykehuset og spørre om dette er min bror??

Ringer og ringer, men får ikke svar. Han skulle denne veien i går, med 2 kamerater. Min mor er på tur et annet sted, så jeg har litt "ansvar" selvom gutten har passert myndighetsalder. Kjente det stakk i brystet når jeg så dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du kan ringe!

Skrevet

De har ikke lov å oppgi det til deg. Men kan hende de gjør det allikevel. Du kan prøve år ringe sykehuset.

Skrevet

Nei, altså. Jeg vil ikke ha navn på de involverte, men hvis jeg oppgir min brors navn så kan de avkrefte eller bekrefte??

Skrevet

Kan du prøve å ringa kameratene hans da? Vet du hva slags bil han skulle kjøre i?

Skrevet

Jeg har ikke nr hans, og mamma er i selskap langtvekk, så jeg får ikke tak i henne. Hun hadde ringt meg tidligere idag, men jeg hørte ikke telefonen. Men jeg tror hun hadde ringt til hun fikk svar om det var han. For de ringer vel pårørende??

Nå sier mannen min at den ulykken skjedde "feil vei" ifht dit de skulle. Men huff, for et støkk. Håper virkelig ikke at det er dem altså

Skrevet

HI, ring du, så får du nok vite om det er broren din eller ikke..

Men om det hadde vært broren din, hadde de ikke ringt din mor?

Skrevet

Åååh, leste de siste svarerne her ETTER at jeg skrev dette..

14:30

Skrevet

Pjuh, det var ikke han! Fikk kontakt med han på msn nå, heldigvis. Men det var noen venner av han, da! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...