Gå til innhold

Dersom mannen min hadde et meisinsk problem, slik at han ble varit impotent så hadde jeg krevd å få finne meg en utenom

Anbefalte innlegg

Skrevet

med hans samtykke, eller så hadde jeg gått fra ham. Så viktig er faktisk sex for meg.

Ble inspirert av innlegget nedenfor her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ungene dine? Deres behov for en trygg oppvekst i en familie? Om amnnen din sier nei, tar du da ut skilsmisse for å få tilfredsstilt dine behov? Er mannen din null verdt om han ikke kan ha sex, har han ingen andre kvaliteter?

Skrevet

Jeg er HI i den andre tråden.

Hvis det er medisinske årsaker så er det en annen sak. Min mann er ikke impotent, på langt nær. Hadde han blitt syk eller impotent så hadde jeg ikke forlatt ham, eller tatt en elsker. Såpass respekt har jeg faktisk for ham.

Vi har sex , men alt for lite etter mitt behov. Jeg krever ikke hver dag, men kunne tenkt meg et par gang i uken, og ikke en gang hver fjortende dag slik det har vært nå i lang tid.

Men jeg savner like mye intimitet og bekreftelse. At han kunne tatt og holdt meg når vi legger oss i stedenfor å snu ryggen til å begynne å snorke med en gang. Ligger å føler meg så uendelig ensom når han gjør det. Uten så mye som hverken et: jeg elsker deg, eller et god natt.

Skrevet

EN impotent mann med lyst og ønske om sex er da ikke noe problem? Man har da fantiasi, "pikken inni" er uansett ikke høydaren for meg under "akten"......Hadde vært mer bekymret for hvordan jeg skulle greid og tilfredsstille HAM på en måte som var "god nok":..

Om han hadde hatt/fått mindre sexlyst enn meg, så hadde det vært ok..JEG har hatt mindre sex-lyst enn ham i alle får år som slekere, samboere og ektefol...Han har holdt ut med meg for det, og vi har "ofret" litt begge to.....Og hvor mange menn lever vel ikke i forhold med "for lite " sex uten og være utro? Uten og "kreve" og få "ha seg på si"????? Så da synes jeg at kvinne rmed høyt libido OGSÅ bør innfinne seg på samme måte som menn har måtte innfinne seg med "frigide"/lite lystne kvinnfolk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...