Gå til innhold

hva skal jeg gjøre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så sliten nå! føler ikke kjæresten min (far til barnet) tar meg seriøst. vi venter vårt første barn, og bor sammen med hans far, søsken og hund appåtil. tradisjonen er at eldstemann skal bo med far, mens de andre søskenene har ikke flyttet ennå, derfor bor vi slik..

men uansett, de andre rydder INGENTING eller gjør INGENTING av husarbeid. alt faller på meg... og hvis jeg klager til kjæresten min blir han bare sur og sier jeg får si det selv til dem andre. og at han ikke bryr seg om at det er litt rot... Og jeg har sagt ifra til de andre, men de roter uansett... Jeg trives ikke med og bo her i det hele tatt!!! jeg bare går rundt og vasker og rydder og føler meg ikke satt pris på i det hele tatt. har mest lyst å bare flytte, men jeg elsker jo kjæresten min og vil ikke bli alenemor heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tradisjonen er at eldstemann bor hos sin far? Befinner du deg på 1800-tallet, eller i et fremmed land med sære skikker? Flytt ut!!!

Skrevet

jeg skjønner deg godt, føler mye av det samme. du må finne ut om det er verdt og bli alenemor eller om det kanskje går an å endre på forholdene der?

Skrevet

FLYTT! Elsker han der flytter han med deg, dere kan evt flytte "tilbake" til svigerfar når han blir alene.

FLYTT FLYTT FLYTT, kom deg vekk mens du kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...