Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens eg og ungane var på fjelltur i går, rydda mannen heile huset! Det var verkeleg nødvendig, då huset har blitt totalt nedprioritert i det siste. Både lille og mannen har vore sjuke, eg har vore våken og hosta halve nettene (+ tatt meg av lille som og var sjuk) og prøvd å fungere om dagen. Mannen har mellomgulvsbrokk som gjer at han kastar opp i periodar, men denne gongen var det så ille at han har fått ein betennelse i magesekken - som gjer at han kastar opp enno meir. Har heldigvis begynt på medisin no, og ser ut til å bli bedre.

I alle fall, så fekk han rydda huset i går, og det var heilt fantastisk å komme heim til det synet etter lang tur i går. Til og med soverommet vårt har han fiksa opp i - det har sett ut som eit bomba horehuse i månadsvis, no fins det ikkje ein einaste liten hybelkanin igjen :o)

Så no håpar vi på at både han og eg får vere friske framover, så vi klarar å holde huset i orden :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest vinterbrud
Skrevet

Så godt å komme hjem til et shinet hus! Nå håper jeg også at dere alle holder dere friske og fine.

Skrevet

Haha bomba horehus :)). Ja den betegnelsen kan man si har vært i bruk ofte her i det siste. Hadde heldigvis folk her for noen dager siden og da måtte huset shines opp :). Så nå må vi prøve og holde det slik!!!

Er så deilig når mannen rydder huset og vi får komme hjem til strøkent hus. Blir i et annet humør da ja ;). Snille mannane våres!! Du har helt sikkert fortjent det!! Så håper også jeg på at dere holder dere friske videre fremover.

Skrevet

Det er så deilig å få helt rydda huset. Da sier jeg alltid til meg selv, at nå skal jeg være flink og holde det slik og ikke slippe det helt over meg igjen til vi bor i ett bomba horehus igjen.. Men så har vi det travelt en periode og da tar det ikke mange dagene før det flyter helt over igjen..

Snill mann du har, men så er jo du også snill da så da passer det jo bra:)))

Skrevet

Uffda, horehus gitt! Hvem er hora?

Skrevet

SER UT som, ikkje nødvendigvis ER :D

Kven som er hora er eg usikker på, men det er vel gjerne katten. Hankatten. Han byr seg i alle fall fram for alt og alle, sjølv om han blei kastrert for 8 år sidan.

Skrevet

hehe ser for meg katten..

Skrevet

Oi så fint gjort av mannen min:) Og med mellomgulvsbrokk og greier! Her har besteforeldrene kapret barna for dagen og mannen er på jobb så da fikk jeg tatt i et tak her og. Synes faktisk det er deilig å være alene og fikse huset (med frustrerte fruer på dvd i bakgrunnen;)). God bedring alle mann!

Skrevet

Haha!

Har aldri sett et horehus, jeg, men tror deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...