Gå til innhold

trekker meg litt vekk !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en aktiv bruker av bim lenge. Var kjempe lykkelig da jeg endelig kunne komme meg over på 1 trimester. Er nå 10 uker.

Men siden jeg kom inn her har jeg bare vært bekymret. Alltid når jeg logger meg på er det skremmende ting å lese her inne. Skjønner at folk er bekymret , men for min del hjelper det IKKE å lese om bare neg ting her inne. Dere er en fin gjeng, men jeg føler at det her ikke er noe for meg. Skal nyte mine dager , uker og mnd som gravid uten å hele tiden måtte lese om triste ting her. Jeg har også opplevd en sa så vet akkurat hvor bekymret dere er . Men det er akkurat derfor jeg trekker meg bort. Merker at humøret og formen er bedre når jeg tenker positive tanker =) Lykke til videre jenter. Nå er det snart sommer og sol, å vi kan strutte rundt i søte kjoler med en vakker mage !! Mulig jeg kommer tilbake på 2 timester.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Lykke til videre!

Skrevet

Jeg er helt enig... jeg har stor forståelse for at mange deler sine opplevelser og erfaringer her men for meg tror jeg det er best jeg også trekker meg litt unna... blir så mange ekstra tanker og bekymringer.

ikke vondt ment:)

super masse lykke til damer:)

Skrevet

Jeg ble faktisk litt skuffa da jeg kom inn hit igjen. Har savnet BIM men nå skjønner jeg ikke hvorfor. Gleder meg til å komme over på 2.trimester. Skjønner at folk er bekymra men noen fokuserer for mye på hva som kan være galt i stedet for å bare tenke at man er gravid.

Men man er jo en mamma fra det sekundet man er befruktet så er vel ikke rart at man blir smårar i hodet og bekymra:)

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Det er fullt forståelig at mange av dere ikke takler å lese om det triste som kan skje når man går gravid. Det ER litt skummelt å være prisgitt skjebnen når det gjelder den lille i magen, men det går jo fint for de fleste, da.

Jeg kan absolutt forstå de som søker støtte og forståelse her inne når ikke alt går på skinner også. Hver fjerde gravide opplever jo blødninger eller andre komplikasjoner, så det er jo ganske vanlig. Det er fint at admininistrasjonen til BIM har valgt å skrive at man har lov til å dele bekymringer også her på "1.trimester", så kan heller de som ikke tør å tenke på sånt heller komme tilbake til "2. trimester". Der har jo de fleste kommet over kneika, så det er en litt lettere stemning der.

Lykke til, alle sammen! :)

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Trakk meg selv tilbake herfra for en tid siden, da det rett og slett ble for mye lesing om SA,MA og andre ting som stresset meg veldig. Jeg kunne ikke se det kom noe godt ut av å lese om andre sin ulykke. Jeg er i dag 11 + 2, og er fremdeles ganske urolig, men siden jeg hverken har hatt blødninger eller smerter av noe slag regner jeg med at alt er som det skal. Er førstegangsgravid, og gleder meg til å høre hjertelyden som for håpentligvis er der neste tirsdag (18 mai).Hvis alt virker ok da, skal vi fortelle det til flere i familien og nære venner. wiii. fingers crossed xxxxx :)

LYKKE TIL JENTER

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...