Hobbyfotografen og Em Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Trenger å få sydd ut min litt. Noen i Oslo/akershus som gjør dette nå?
1881 Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Tviler på at du får gjort dette nå like før 17 mai, da har de fleste som holder på med bunader og gjøre, altfor mye jobb og selv om den bare skal syes ut litt så tar det ikke bare 2 timer heller! Moren min syr bunader, de som skal ha sydd ut bunadene sine må normalt elvere den inn til henne i Februar slik at de er sikre på at den er ferdigsydd til 17 mai og konfirmasjonstid! Men du kan jo evnt ringe husfliden og høre om de har anledning og gjøre dette nå! Koster jo noen tusen kroner og gjøre det!
Hobbyfotografen og Em Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Var redd for det i år, men MÅ ha den neste år. Så da får jeg finne noen nå som kan neste år
1881 Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Anbefaler på det varmeste http://www.haugtussa.no/haug_systua.html der bruker min mor og gjøre noen oppdrag for! bestill time i god tid før du skal ha bunaden klar! Helst før jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå