Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Vi har en stor plen på nedsiden av huset, men en liten på oppsiden av huset. Bak oppsiden har vi fire naboer, som har plener der oppe. Vi synes at vi burde få bruke plenen til den ene naboen der bak, fordi han har jo plen litt lengre nede i gata. Men neida, i dag kom han og sa at nå fikk det jammen meg være nok.. Nok av hva da?? sa jeg. Det vet du sa han. Men jeg vet faktisk ikke. Vi gjør ikke noe galt, bare bruker litt av plenen hans, han bruker jo den som er lengre borti gata. Er jo ikke sikkert de borti gata synes at det er greit, men det driter jeg i. Så, vi kommer til å fortsette med å bruke plenen hans der oppe... fordi det passer så fint for oss. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Regner med at du tuller nå? Hvis ikke - hold deg til din egen plen!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Hans plen, hans eiendom. Dere har ingenting der å gjøre. Kom dere vekk frekke mennesker...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Man bruker ikke andres eiendom uten tillatelse. Punktum!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 jeg syns det er morsomt at du lager et sånt innlegg jeg.... hvis det mot formodning skulle være sant, syns jeg det er morsomt at det går ann å være så dum i hodet som du da er...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Hadde du vært min nabo ville jeg satt opp ett gjerde og kjøpt en svær sinna bikkje. Du innvaderer jo han sin eiendom.Trenger du mer plen, så spør i det minste om du kan kjøpe en del han sin om han ikke bruker den. For dette er bare frekt.Jeg regner ikke med du klipper plenen hans?Gjødsler eller vanner den? Eller du kan kjøpe ett nytt hus med en plen som passer deg,det er kanskje det beste for alle.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Ehh... dette hørtes ikke bra ut. Bruk din egen plen du.
bunnie Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Hvis han ber dere om å ikke bruke plenen hans, må dere nok høre på han.... selvom han har flere..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 Nei, vi klipper den ikke. Det er jo ikke vår plen. Jaggu nok arbeid med den plenen vi har. Men nabons plen ligger så mye bedre til, og passer så godt for oss. Derfor bruker vi den. Han er jo som sagt aldri der. Bruker jo annen plen lengre ned i gata. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Vel,om han ikke bruker den og passer sååå bra for dere- så spør om han er intressert i å selge den vel? Eller om dere kan "leie" den og da ta alt vedlikehold og kostnader med den. Om han sier nei, så ligg unna andre manns eiendom.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 Bruke penger på ennå mere plen. Nei, det gidder vi ikke. Vi har jo som sagt mye plen.. men den ligger jo nedi der... Har jo skrevet det!!! Les da.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #16 Skrevet 9. mai 2010 Skjønner dere ikke at dette bare et et tulleinnlegg for å provosere?? jøsses.....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #17 Skrevet 9. mai 2010 Jo,du er ihvertfall frekk om du virkelig mener dette.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #18 Skrevet 9. mai 2010 Selvsagt er det et tulleinnlegg. "Naboen vil ikke at vi skal bruke plenen hans, men vi gjør det, for det er så praktisk for oss." Ingen er så blåst. Tulletrilletrollet kjeer seg igjen!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #19 Skrevet 9. mai 2010 Naboen min har to biler, men de bruker nesten ikke den ene av dem. Jeg pleier å låne den uten å spørre, for det er så praktisk for oss å ha to biler noen ganger. Han ble sur og sa at jeg ikke for gjøre det, men jeg kommer til å fortsette med det. Betaler ikke bensin heller, forresten, det er jo ikke min bil! Selvsagt er hi et forumtroll.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #20 Skrevet 9. mai 2010 hahahaha Ler så jeg griner her. Morsom du hi.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #21 Skrevet 9. mai 2010 Om du faktisk er så dum HI og dette er et virkelig problem så håper jeg naboen din bestemmer seg for å gjødsle plenen sin med møkk (siden det jo er hans jobb å holde den i stand for dere - for dere ordner jo en annen plen). Så kan dere sitte der i møkken, passelig for møkkamennesker ihvertfall. Hadde jeg vært naboen din hadde jeg anmeldt deg til politiet, din frekke jævel!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #22 Skrevet 9. mai 2010 Hvorfor bruker dere naboens plen når dere har deres egen? Og når han sier nei, så må dere faktisk forholde dere til det.
Lunapuna1985 Skrevet 9. mai 2010 #23 Skrevet 9. mai 2010 Ler så jeg griner omtrent! Vi har kjøpt inn gjerdemateriell i helgen for å gjerde inn hagen vår, kanskje jeg skulle ta halve naboen sin i tillegg, slik at hundene mine får bedre plass å boltre seg på!! Haha
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #25 Skrevet 9. mai 2010 Dere som sier at naboen bør verne eiendommen sin med gjerde og sinna hund: Les innlegget om naboens barn i min hage....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå