Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Vet at disse tre bloggene er helt forskjellige og appellerer til forskjellige lesere? Hun som ligger på topp har vel rundt 65-70 000 lesere hver dag. Så da lurer jeg på hvem er disse som har interesse av å lese dette? Er det jenter og gutter på samme alder som kjenner seg igjen i det hun skriver, eller gamle menn som liker å se på en pen jente? For det kan ikke stikkes under en stol at hun er veldig pen. For ikke å snakke om bloggen til Heidi Alexandra. Jeg velger å tro at hun er såpass voksen og at hun skriver kun for å provosere. Men, jeg kjenner at jeg er glad det ikke er min datter. Jeg tror ikke jeg hadde likt at hun fremstiller seg selv som en komplett idiot på nettet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Har vært innom bloggen til Voe og fotballfruen (det er hun som er sammen med en som spiller på LSK, ikke sant?), helt greie blogger som jeg ikke har interesse av å besøke igjen. Denne Heidi Alexandra har jeg ikke hørt om....link?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Leser ingen av disse bloggene. Jeg titter innom tilfeldige gravidblogger, fotoblogger og interiør/hobbyblogger. Nettopp fordi jeg selv er gravid, veldig foto og interiør/hobbyinteressert. Må innrømme at jeg har vært innom bloggen til Heidi Alexandra noen ganger, for å få en god latter. Hun er jo helt utrolig korka!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Voe er jo en liten fjortis. Hvorfor i all verden skulle jeg som voksen dame lese pjattet hennes???
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Fotballfrue er jo helt tragisk! Skikkelig narsistisk, amerikansk overfladisk crap fra ende til annen! Lest der 2-3 ganger og får utslett av dama. Eks "Føler meg råtten og elendig. Har ikke tren på 3 dager!!".. Å gid a meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå