Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Er i uke 26 + 2 og har begynt å få en blank/gul væske ut av knoppene, når jeg klemmer litt på de. Er dette råmelka ? Hilsen en JA, førstegangsmor!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 ja ikke klem så mye på puppene dine, så lekkasjen ikke blir så stor fram til fødselen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Skal ikke gjøre det Bare merka att dyna var litt våt når jeg våkna.. Så skjønte ikke helt hva det var.. Så måtte skvise litt for å finne ut om det virkelig var den.. Er ikke det litt tidlig? Eller er jeg helt på bærtur nå ? HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Jeg begynte også rundt uke 26-27, er i uke 32 nå, og det kommer mer og mer. Mest om natta, så er alltid våte flekker på lakenet og dyna, ikke særlig digg. Er litt tidlig tror jeg, men absolutt ikke uvanlig. Har en venninne som fikk melk i uke 10, lakk masse hele tiden, men resten av venninnene mine med barn fikk ikke melk før fødsel. Lurer på om det kanskje er lurt å bruke ammeinnlegg allerede nå, det kan jo fort lekke litt på dagtid også, selv om det ikke er så ofte eller mye. Hvis det blir liggende råmelk i bh/på puppene kan det vel komme sopp? Noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 jeg fikk det i uke 20 så synes ikke du har fått det tidlig:) jordmor fortalte meg at det var flere som fikk det før meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå