Monajenten Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg må mest sannsynlig avbestille en flytur. Jeg har kjøpt billigbilletter men kjøpte også Mondial cancellation insurance hvor det spesifikt står: Cover for trip cancellation. Men nå ringte jeg KLM og de kunne ikke gi meg tilbake annet enn taxes, og jeg måtte kontakte Mondial. Men de er jo ikke åpen i dag, og flyturen er på tirsdag!!! Hva gjør jeg da? Nå fikk jeg jo følelsen av at jeg ikke får tilbake pengene, og da var jo ikke noe poeng i å kjøpe avbestillingsforsikring?! Noen som har peiling på dette?
Villa Perlesukker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Snuppa om du vil kan jeg hjelpe deg å skrive en mail til KLM Amsteram. har jo jobbet der msn?
Gjest ->>- Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Du leser betingelsene for forsikringen, ser om de er oppfylt, avbestiller og sender et krav til forsikringsselskap - i dette tilfellet Mondial. Har du forsøkt å ringe dem, altså? De fleste som driver med reiseforsikringer har døgnåpne linjer.
Monajenten Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg finner ikke forsikringsbetingelsene, mulig jeg er blind altså men jeg har lett meg ihjel. Jeg ringte KLM men de sa at det er forsikringsselskapet som skal utbetale resten. Jeg fikk et nr av dem og det var i Danmark, fikk beskjed om at de kun var åpen mandag til fredag. Fant dem så på nettet på den nederlandske siden, og der står det at de er åpen mandag til lørdag. Kjenner jeg er stresset nå. Gulesider: Takk for tilbud, men tror ikke KLM kan hjelpe meg. Det er de forsikringsfolka som evt. skal utbetale. Men jeg torte ikke avbestille turen heller før jeg vet om jeg får alt igjen. STRESS
Monajenten Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2010 Kategori IV KANSELLERING Forsikringsbeløp Selskapet refunderer beløp opp til de tidligere nevnte maksimalbeløpene hvis disse kostnadene er en konsekvens av en forsikret hendelse som resulterer i: (per person per forsikringsbevis, med mindre annet er oppgitt). · Kansellering av bestilt flyreise NOK 40 500 per person og NOK 260 500 for hver hendelse Nå fant jeg dette. Betyr det at jeg da får igjen beløpet? Kan jeg vente med å avbestille til imorgen? Ringte nemlig igjen og de er kun åpen mandag til fredag 09-16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå