Gå til innhold

MÅ jeg be ei i navnefesten hvis jeg absolutt ikke vil???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eks samboeren til svigerfar er et skikkelig hespetre. Stygt å si det, men takler ikke trynet hennes!!

Hu er frekk, sur og har til og med sagt at hun hater små barn.

Hun har ingenting med jenta vår å gjøre i det hele tatt, eneste er at hun er med på besøk når svigerfar er her. Samboeren min liker henne heller ikke, men mener vi MÅ be henne.

Greia er at hun og svigerfar fortsatt er venner, og når han skal på besøk til oss bor han hos henne ( han bor et stykke unna)

Det at jeg vet at hun skal komme gjør at jeg vil droppe hele festen. Jeg blir fysisk dårlig av hun! Da hun så jenta for første gang, var det bare å gløtte bort på henne, si gratulerer å begynne å snakke om seg selv og sin gråe stær. Huff, jeg vet jeg er slem. Hun har til og med vært frekk mot mine venninner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da dropper du å be henne.

Skrevet

Svigerfar kommer til å bli kjempesur. Han ble til og med sur da vi ikke ville ha bikkja hans med inn, og snakker om det enda etter 2 mnd

Skrevet

Dere ber ikke eksen til svigerfar! Det er helt normalt å ikke ha så perifere "familiemedlemmer" på familiefester.

Det er lett match. Hvis du blir dårlig ved tanken, så lar du være å invitere. Det er ikke normalt å invitere ekser av foreldrene sine, med mindre det er godt vennskap mellom DERE og henne.

Gjest ->>-
Skrevet

Det høres ikke ut som noe naturlig gjestevalg. At svigerfar blir sur fordi eksen hans ikke blir invitert i navnefest er dritsært.

...men dette er selvsagt ting du må bli enig med dine samboer om, noe som kanskje bør vektlegges litt siden hele fremstilling her gikk på hvem "jeg" skal invitere og hvem "jeg" liker og ikke liker.

Skrevet

Han har ikke lyst til å be hun han heller, men føler at vi må pga hun og faren hans er jo nærmest sydd sammen i hofta. Selv om de ikke lenger er sammen.

Vi skal ikke be mine kusine og fetter på morssiden for vi nesten aldri snakker sammen, så MÅ vi liksom be hu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...