Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 På avstand, i tlf? vi prater mye på msn, er det kjipt å gjøre det slutt på msn? Orker ikke være sammen med typen min lenger
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Sms da. Det er best, så slipper du grining. Seriøst, du setter deg ned sammen med han og sier det som det er. Jeg vil ikke være sammen med deg mer. Jeg har tenkt på det en stund og jeg vil ha det bedre alene. Takk for meg, hils familien din fra meg og si farvel. Hva frykter du egentlig? Er veldig fjortis å ikke tørre å si det ansikt til ansikt..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Face to face! Som det heter på godt norsk, er den eneste ærlige og redelige måten å gjøre det slutt på.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Si at du føler at han har blitt mer kompis enn en kjæreste. Ærlig talt høres det også sånn ut, hvis det er mer prat på tlf og msn enn fjes til fjes. Msn er kjipt, da er det tross alt bedre å gjøre det over tlf.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Ja da må jeg ta fly til london bare for å dumpe ham,,
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Okei, telefon kan fungere. MSN er ikke bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå