Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hormonene mine har stabilisert seg noenlunde (fikk diagnosen pcos i des) bortsett fra dif.mellom fsh og lh som er på 3 (fsh 1 og lh 3) - Noe som kan føre til manglende el og umodne egg. var hos gyn på torsdag og fikk se en folikkel på 21,5 mm som var klar for el. (men det jeg glemte å spørre gyn om) kan det være umodent når den er så stor? noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141831238-folikkel-p%C3%A5-215-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Jeg har drevet med stimulering av eggstokkene pga pcos med provera, pergotime, puregon og eggløsningssprøyte. Siste behandling hadde jeg en folikkel på 17 mm, legen min mente at siden den var så stor var det en mulighet for at det ikke var noe egg der.. Jeg ble ikke gravid og fikk mensen 12 dager etter eggløsningssprøyte.. Lykke til :)

det høres litt feil ut for meg da for follikkelen sprekker på rundt 21-24 mm hvis det er modent - eller jeg vet ikke men 5 stk svarte det på snart gravid.. blir litt forvirret=/ nå har ikke jeg gått på noe stimulering denne mnd men brukte jo pergo forrige mnd.. gyn min sa den så stor og fin ut men ikke noe mer utover det..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...