Oktober-barn Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Trenger en noe annet utstyr? Eller kan en finne noe hjemme og bruke som vekter? Leste at ei brukte sånn store flasker med vann, med det blir vel for lett på nivå to og tre? Skal kjøpe dvden tenkte jeg, men har ikke så mye penger nå. Så eventuellt, hvor mye koster vekter og hvor kan jeg kjøpe dem?
Strawberrywine Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 jeg vet at mange bare fyller 0.5 eller 0.7 flasker med vann! og har ikke hørt at det blir for lett på nivå 2 og 3.. Har du et hardt gulv, kan det være greit med ei matte når du skal ned å ta armhevinger og andre ting på gulvet.. lykketil
Fire småtroll Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Jentene på dvd'en bruker manualer på 3 kilo, men tror de anbefalte på 1,5 kilo til nybegynnere. Jeg prøvde med halvlitersflasker med vann, men det ble veldig lett, kjenner det ikke i armene i det hele tatt. Det koster ikke så mye med et sett manualer da, tror de har på f.eks Obs! Jeg fant et sett i kjelleren her etter mannen min jeg, så jeg kunne bruke det. Du trenger ikke noe annet utstyr enn manualer, evt en matte på gulvet, men du kan jo like gjerne ta situps på et pledd eller noe.
Føken siruppsnipp Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Hei! jeg har nettopp kjøpt dvd`n, kom i posten i går, jeg betalte 5.99 GBD (ca. 55 nok) var fri frakt :-) Kjøpte den på play.com Så den var ikke dyr! http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11755166/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/Product.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå