Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 Hehe, sitter å smiler litt her. Har ikke Onepiece selv, men har en far som kjøpte det med en gang ) Men han har vett på å ikke bruke det ute blandt folk da ) Dessuten så må jo den moten være utrolig deilig for de som går gravide nå, hadde jeg gått gravid enda, så hadde jeg kjøpt en. Men hadde bare brukt den hjemme og til nød på butikken )
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #27 Skrevet 9. mai 2010 Foretrekker selv en relativt klassisk look, så slipper jeg sånne syke mote-ytterpunkter som man skjemmes over i ettertid. Personlig synes jeg onepiece er dritstygt, men greit nok at barn bruker det.. Men når man er 20+ så burde man aldri bli sett i offentligheten med et så stygt plagg. Men smaken er som baken, jeg slipper hvertfall å se tilbake på bilder med så fæle klær:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #28 Skrevet 9. mai 2010 Trøsten er at de er godt tildekket om ikke annet og temmerlig usexy i de plaggene. Så kansje de får være litt mer i fred?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #29 Skrevet 9. mai 2010 Det som forundrer meg er ikke at folk går i disse, jeg ser stadig at folk ikke har vett/ smak. Det som forundrer meg mest er hva de betaler for disse stygge greiene!!! Jeg er høygravid og klarer meg helt fint uten, det finnes mange behagelige og pene plagg som ikke strammer over magen. Hever sin smak sier nå jeg. Tenåringene i huset maser om slike dresser, jeg sier konsekvent nei og vet at de vil takke meg en dag for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå