Gå til innhold

Brudekjole...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var knallfin. Men det er du som skal gifte deg, så da bør det viktigste være at du liker den. Hva resten av verden mener er vel revnende likegyldig?

Skrevet

Joda, det er HELT sant:-) Men er hyggelig å høre at du syntes den var fin :-) Er en jungle av kjoler der ute....

Skrevet

Den var kjempefin! Jeg er ikke så glad i de super brudete brudekjolene, så den dagen jeg forhåpetnligvis skal gifte meg blir det nok en fra linea raffaelli. sjekk www.linearaffaelli.com - masse fint!

Skrevet

Tusen takk for tips sjiraff. Der var det virkelig mange flotte. Nå skal jeg studere studere!!!! :-)

Skrevet

Nydelig kjole!!

Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin:-)) Men dra til en brudesalong og prøv kjoler i fleng!

Jeg endte opp med en kjole laaangt fra det jeg hadde sett for meg på bilder;-)

Dessuten er det hærlig å se seg selv i brudekjole, masse hvitt, slør og pynt:-D (lurt å sminke seg pent når man skal prøve)

Skrevet

Ja det aner meg at ting ser annerledes ut på bilder enn på meg, hihi! Takk for tips om sminke! Det blir SÅ morsomt å begynne prøvingen etterhvert! Kanskje lurt å prøve snart, så vet man kanskje enda bedre sånn ca hva man skal se etter !

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole 1 år i forveien, siden det er 4 mnd leveringstid mange steder og jeg har vært gravid. Å fra termin til bryllupet er det bare 3 mnd:-)

Nå har jeg prøvd den for første gang etter fødselen, og jeg gleeeder meg til å bruke den i bryllupet altså:-D

Så det er bare å begynne å lete og prøve;-) Det er kjempegøy:-D

Skrevet

Flott kjole, og absolutt en brudekjole :-)

Noen er rett og slett ikke typen til å se ut som en bløtkake, og om du er den sorten så tror jeg gjestene også hadde stusset om du kom kledd som en kremtopp! Gjestene deres kjenner personligheten din, og om du finner en kjole du synes er skikkelig "deg", så er det den riktige. Og da kommer alle til å se at nettopp den kjolen var brudekjole med stor B for deg!

Skrevet

Nydelig kjole! Absolutt bryllup nok, ja - du trenger ikke se ut som en marengs for å se ut som en brud;-) Det er jo det som er så fint, at det er DITT valg og ingen annens:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...