Galskapens overhode Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Når får deres litt eldre barn skjære brød selv?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Når brødet ikke lenger så ut som et havari etter at de var ferdige. Fordi det er beleilig så skjærer jeg fortsatt brød til frokost, de eldste er 13 og 15. Har vel skjært selv siden de av omkring 10.
Galskapens overhode Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 HA HA.. Du sier noe der.. Kråka på 6,5 år har fått prøve under oppsyn, og det ser ut som et havari. I går kveld spiste hun en skive på størrelse med en murstein.. Skiven hun insisterte på å lage til lillebror var mer normal på størrelsen.. Husker jeg selv fikk lov fra jeg var 8 år..
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Vi skjærer alltid opp i butikken vi:-) Kjempelurt;-p
fox`y Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 skjærer opp i butikken:O) orker ikke stresse me å kjære opp på morgenen å slikt. men så får jeg veldig vondt i håndledda av å skjære brød å da.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Vi gjør det med kjøpebrød, men jeg baker for det meste selv, og jeg tror kanskje ikke butikken synes det er ok at jeg kommer dit og skjærer det opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå