Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 at så mange vil ha barn.Gjerne flest mulig.Men de vil ikke føde barna, for man mister konrtollen under en fødsel.Så man velger keisersnitt. Etterpå faker man en dyp depresjon for at staten skal betale ny kropp.For om man ikke har kropp som en 18 åring så blir man alene resten av livet! Men det gjør jo kanskje ikke noe, for NAV kaster penger etter alenemødre? Jeg blir sjokkert over at det finnes så mange selvsentrerte mennesker som har barn.Og ler litt av alle som tror en operasjon er lettere enn en fødsel og trening for å få en fin kropp.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes dette innlegget var veldig rart jeg....Det er ikke mange som faker depresjon for å få plastisk kirurgi og det sier veldig mye om din tenkemåte og omgangskrets at du tror det. Det er ikke slik at keisersnitt er en lett avgjørelse for noen. Du skjønner nok ikke helt hva som ligger bak et slikt ønske eller alle samtalene og undersøkelsene før det gjennomføres.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 tror nok det er et fåtall slike mennesker. jeg kjenner ikke noen slik du beskriver
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg kjenner heller ingen som er slik,men syns det er mange slike her inne. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Du HI, vet kanskje ikke at det er forskjell på hva man fabulerer om på et anonymt nettforum og tenker på privat, og hva man gjør i virkeligheten. Du er litt rar selv, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå