*Joa* Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Hvordan ble dere diagnostisert med det?? Hvilken grad har dere? Er dere ufør, eller jobber dere med aktiv sykemelding eller?? Får dere noen behandling som hjelper ??? Jeg skal utredes videre, men mistanken om dette er til stede, så har bare en del spørsmål
jordbærsjokolade Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg holder på med utredning selv, er 100% sykemeldt nå og aner egentlig ikke hva som skjer når jeg ikke lenger har rett til sykepenger. Utredning tar laaang tid og jeg tror ikke jeg er ferdig før sykepengene går ut. Er på utredning på Martina hansen, stod på venteliste i 6 mnd før jeg kom inn, nå venter jeg på kontroll og det tar 3 mnd. De fant ut at jeg hadde for lite d vitamin og det kan gi samme symptomer som me..muskelsmerter, dårlig humør, tretthet osv. Spiser tran og fisk hver dag men har ikke hjulpet noe ennå. Det jeg har lest meg frem til er vel at det ikke egentlig er noen "godkjent"behandling som hjelper, men har lest litt om noe som heter lightning therapy (tror jeg det var). Men det er et kurs som koster for mye for meg (tror det har noe med tft å gjøre bla). Jeg har funnet ut at jeg ikke starter neon alternativ dyr behandlig for jeg finner ut 100% hva som feiler meg. Hvilke symptomer har du?
*Joa* Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Heisann!! Har hodepine, tretthet, vondt i kroppen, dårlig humør, kvalme. bl.a... Føler meg bare lat... Håper de finner ut hva som feiler oss:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Måtte først til uendelig møter med fastlege, så møte med spesialist, så sendt til et slikt spesial ME senter for utredning. Enda ikke ferdig men diagnosen var vist temmelig klar, (hva enn det betyr) Jobber kun en dag i uken ( og da i 40grader i luften , slik leddene mine er superbra)
jordbærsjokolade Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Blir du bedre av varme alex&lucas? Hvor lenge har du vært under utredning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå