Gå til innhold

Trenger litt info her ang graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt gravid, men har ikke tekt å si de på jobb enda.. men så skal vi ha en firma fest nå snart, og jeg er jo en av dem som bruker å drikke litt på fest å sånn og de vet de andre veldig godt. og vi har snakket mye om denne festen og nå er jeg gravid...

men var de når man ammet at man kunne ta ett gass vin uten at de hadde noe å si, eller var de når man var gravid??

takk for tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt ikke drikke når man er gravid. Når man ammer kan du nyte ett glass vin.

Så du får skylde på antibiotika eller noe:=)

Skrevet

Når du er gravid får fosteret samme promille som deg, når du ammer drikker bare babyen melk med din promille, så det er mye mer ille å drikke når du er gravid enn når du ammer.

Skrevet

Det samme som 10:02

Lat på deg en antibiotikakur, eller si at du er syk, har hodepine eller noe annet og bli hjemme.

Skrevet

Vurderer du seriøst å drikke bare for å kunne skjule graviditeten?

Synes du skal droppe den tanken med en gang!

Da er det bedre å si du føler deg dårlig så du kan bli hjemme.

Skrevet

NEI jeg har ikke tenkt å drikke for å sjule graviditeten... de var ikke de jeg mente..

jeg skrev at jeg lurte på dette.. ikke at jeg skulle..

god i de med å jeg går på antibiotika... den er grei..

HI

Skrevet

Ingen som går på det med antibiotika.

Da jeg var gravid nå sist var jeg i ett selskap med gamle skolekamerater og de skulte på meg hele kvelden og spurte og grov. Sluttet ikke før de til slutt fikk ut av meg at jeg var gravid. Kun 6 uker på vei.

Jeg hadde enda ikke fortalt det til besteforledrene.

Det syns jeg ikke var noe gøy og kunne jeg gjort det om igjen ville jeg droppet selskapet.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Antibiotikakur er i seg selv for enkelt. Blærekatarr funker best, da får du ingen ekstra spørsmål for det er så motbydelig.

Skrevet

Blærekatarr er flottings... Begynn å klage deg på onsdag, "legevakten" torsdag med streng beskjed om ro og antibiotika. Insistér på at du "må" ha med deg litt av festen.. hehe

Skrevet

Det med at man ikke kan drikke når man går på antibiotika er jo bare tull. Min lege sier at det ikke har noe å si med alkohol, problemet er at hvis man blir skikkelig full, da svekkes immunforsvaret og man kan få lettere tilbakefall.

Skrevet

Hvis du skal ha med egen drikke, kjøper du alkoholfrivin og heller den over på en vanlig alkoholholdig vinflaske. Hvis dere har bar på festen, allierer du deg med bartenderen slik at du får alkoholfri drikke i all hemmelighet.

Skrevet

takk for tipsene...

skal nok få sjult de på en aller annen måte.

HI

Skrevet

Hold deg unna alkohol, man vet ikke hva slags skade det kan gjøre, så for å være på den sikre siden bør du bare la vær.

Jeg valgte å bare si det til mine kollegaer, de skjønte det uansett når jeg ikke drakk. Da var jeg bare 7 uker på vei. Ellers kan du ta med noe som de tror er alkoholholdig drikke. Prøv å lat som drikker drinker, men at det egentlig er alkoholfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...