Gå til innhold

94 cm og 17,5 kg.. hvor gammel tror du gutten er? (insp fra skravle)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 3- 3,5 år kanskje..

Skrevet

Akkurat blitt tre...

Skrevet

han er 2 år og 3 måneder.. Mammas store lille gutt

HI

Skrevet

Han må da være i overkant rund? Guttungen min er akkurat passe. 10 cm lengre og 2 kilo mindre....

Skrevet

Da tok jeg feil! Første anonym som svarte..

Hvor gammel er gutten min da? ca. 95 cm. lang og 13 kilo..

Skrevet

Han er faktisk slankere enn storesøster var da hun var like lang og 1,5 kg lettere..

Men ja, han er ved godt hold kan man si. For 4 måneder siden var han 13,5 kg etter å ha vært syk omtrent siden han var 7 måneder. Fjernet mandlene, og han spratt opp i vekt.. NÅ har det stagnert..

HI

Skrevet

min er 100 cm og 17.8 kg, nesten like store de:) men han er straks 3 år da. Min har alltid vært stor gutt, da han ble født også.

Skrevet

Siden du svarte som du gjorde antar jeg at gutten din er snart 4 år =)

HI

Skrevet

Din unge er akkurat passe? Du sier ikke det! Til opplysning så mener alle mødre at deres egne bar er best. Det er ikke sikkert at andre synes at gutten din er passe selv om du synes det. Du er forresten i overkant bitchy.

Skrevet

Min kunne vel blitt stor ved fødsel.. Var 2640g og 45 cm 6 uker før termin.

Ved 3-d ul spådde legen ca 4 kg ved termin

HI

Skrevet

Hehe :o) Neida, han har nettopp blitt 3 år :o)

Skrevet

og han er ikke rund i det hele tatt, han er bare ikke spinkel. Han ser sterk ut:)

anni 9.58

Skrevet

Hallo...

Med akkurat passe mente jeg at han ikke blir betegnet som tynn og ikke som rund - Han er normalt slank. Som mor vil jeg ikke subjektivt si han er akkurat passe men perfekt. Hvis jeg virker bitchy pga. den kommentaren, må det sies at du er i overkant hårsår og spydig. C'est la vie...

Gjest mphs
Skrevet

Vi tok også 3D-ul der legen sa at ungen kom til å bli mellom 4 og 4,5 kg ved fødsel.

Men 5 dager over ul termin kom det en unge på 3,3 kg.

Så det får du bare ta med en klype salt.

Jeg har ei jente på 102 cm og 15,5 kg. Men hun er 4 år og 8 mnd.

De er så forskjellige.

Skrevet

Han er 6 cm lengre en HIs unge. Det er stor forskjell med samme antall kilo fordelt...

Skrevet

Nå ville jeg ikke at dette skulel bli en tråd der man hetset hverandre og hva som er rett vekt for høyden..

Barn er heldigvis forskjellige... Akkurat som voksne..

Mini har en sundt kosthold med brød, frukt og variert middag. Han får ca 5 kjeks i uka og spiser godt kun på lørdager.. Men etter han fjernet mandlene ble han veldig glad i mat..

Ja han er en kraftkar..

Kan vel sies at jeg har store barn.. Storesøster er 6,5 år, 128 cm og 31 kg.. Stor og flott jente hun også.. men langt ifra overvektig..

Ved 4 år var hun 109 cm og 22,2 kg

HI

Skrevet

sunt kosthold skulle det stå

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...