Gå til innhold

Hvilke gratispakker er det man kan få?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg ikke inn i liberoklubben eller noe slikt forrige gang.

Fikk en gratispakke fra apotek bare. Hvor mange slike forskjellige gratispakker kan man få? Og er det noen som er mer nyttige enn andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kommer på i farta er:

Apotek1 (babybox)

Libero

Rimi

Reflex (bleiebøtte)

Skrevet

rimi pakker kan man bare få hvis man ikke har mottat den før....Noe jeg synes var litt teit siden de forandrer innholdet hele tiden

siden du ikke bestilte den sist anbefaler jeg deg å bestille denne

Skrevet

Hvor er det man bestiller disse pakkene da??

Har snart 3, men har aldri fått/bestillt noen slik pakke jeg...

Skrevet

Hei

Gå inn på rimi.no og trykk på barnepakken, der kan du bestille :) Du får visst et gavekort i posten når det nærmer seg termin :) Ellers er det libero.no, eller trykk på link her på bim :)

Skrevet

Gå inn på gjerrigknark.no

Der finner du en del linker til gratisting til baby. pluss mye mer dilldall linkern :-)

Skrevet

Jeg har no fått svar på e-post at de vil sende meg hentelapp til rimi pakke i den og den uken. Og jeg fikk rimi pakken sist også..

Skrevet

urettferdig ...fikk mail personlig om at det ikke var lov å bestille når jeg hadde mottat i 2008

Skrevet

Hm.. det var rart. Jeg fikk også i 08. Men kan tydeligvis få nå også. Kan ikke helt skjønne at de kan nekte det jeg? hmm

Skrevet

bam.no har også en liten gratis pakke. :)

Skrevet

Det er vel bare å forandre mailadressen, skrive navn på sambo eller noe vel ?? Gjorde jeg... Mamma fikk melde seg inn - også sender hun kvitteringen videre til meg så jeg får henta ut !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...