Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 Tuller du, godtar du at typen din sier sånnt til deg?? Han er tydligvis skuffet at han ikke fikk ha selskap i natt.. Hadde aldri godtatt han, og dumpet han på flekken "Du er et fantastisk menneske, og fortjener det beste" Noen som gidder å ha litt selvrespekt her???? Dump ham!!!
Himmel og hav Skrevet 9. mai 2010 #27 Skrevet 9. mai 2010 Har du, HI, aldri følt deg smigret og stolt over at andre enn din kjæreste har flørta med deg, og har vist at de mer enn gjerne hadde blitt med deg hjem? Det har jeg. Seinest for et par dager siden var det en vilt fremmed mann som ga meg et kompliment som gjorde at jeg følte meg flott og attråverdig. Det var overhode ikke interessant for meg å gjøre annet enn å smile og si takk, men det gjør godt å oppleve at man er attraktiv. Synes jeg, og kanskje kjæresten din. For det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å fortelle det til mannen min. Ikke hylte og skreik han, ikke ble har forbanna, ikke krisemaksimerte eller overtolket han det, og jeg tror neppe han skreiv inn på en nettside om den forferdelige kona si heller. Tvert i mot så ble han litt stolt. stolt over å ha ei kone som er sånn at andre menn legger merke til henne, og at jeg fortsatt velger han. For da tenker han, at det ikke er noen andre menn som kan måle seg med hen, i mine øyne. Skjønner? Så min tolkning av meldingene du fikk i natt er egentlig en kompliment til deg. Litt klossete formulert muligens, men din attråverdige kjæreste valgte deg i natt, selv om han har andre muligheter, fordi du er den aller flotteste i hans øyne, og så lenge han har deg, så er ikke andre jenter aktuelle i det hele tatt. Du har to muligheter : Ring og kjeft han huden full over hvor elendig og råtten han er, og så kan du sikkert begynne å lete etter en ny kjæreste... Eller så kan du takke for komplimenten, smile for deg selv, og tenke at du er den flotteste jenta i verden for han.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #28 Skrevet 9. mai 2010 Makan til naive usikre kvinnemennesker! Hvordan i allverden kan NOEN ta dette som et kompliment? Er dere så lettlurte, så uvitene eller bare så stokk dumme at dere tror at dette er en positiv ting? Blir rett og slett sjokkert! Hadde det skjedd som Himmel og hav forklarer her ville faktisk saken vært annerledes! Her har du fått et kompliment og du forteller mannen din om dette og saken rundt! Den barnslige mannen det er snakk om her sender kjæresten en frekk og respektløs melding som kun gjør at hun sitter igjenn med en sint og ekkel følelse! Satt mannen din igjenn med en følelse av usikkerhet, Himmel og hav? Nei, å der ligger forskjellen på deg og denne patetiske mannen det er snakk om. Jeg hadde ikke tåleret det når det skjer på denne måten, og det synes jeg ikke HI skal heller! C
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #29 Skrevet 9. mai 2010 Du legger merke til at det nesten bare er du som tar helt av C? Kanskje det er noe sært med deg?Jeg er ihvertfall hverken lettlurt,usikker eller stokk dum.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #30 Skrevet 9. mai 2010 Her var det mange dumme kvinnfolk, gitt! Skjønner dere ikke hva greia er her? Han vil ha ros for at han ikke pulte ei dame som han mener han KUNNE ha pult. Sånn burde man ikke tenke når man er i et forhold, for det burde være en selvfølge! Han får heller ikke ekstrapoeng for å tørke seg i rompa etter å ha bæsja, eller for å spise med bestikk. HIs innlegg minner meg om typen til en venninne. De var sammen ganske lenge, til tross for at han var litt av en sjarmør. Hver gang han var ute med gutta så fikk hun tekstmld. om at nå burde hun settepris på ham, for han hadde akkurat avvist DEN nydelige dama. Venninna mi ble etterhvert veldig usikker av dette, og det ble slutt da han fant seg ei annen dame. I etterkant kom det fram at han hadde vært utro mot henne hele tida de hadde vært sammen, så det virka helt sykt at han hadde sendt henne de meldingene og sagt at hun var heldig som hadde en så populær type som til tross for det ikke var utro. Han hadde nok et enormt behov for kvinnelig oppmerksomhet. Jeg er overraska over at så mange i denne tråden ikke ser at en sånn melding ikke er noe positivt. En så umoden mann trenger nok mye bekreftelse på seg selv, og er nok ikke særlig lojal.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #31 Skrevet 9. mai 2010 Huffameg...ja,han er virkelig en bedriten fyr..halshugg han og kast han på bålet,det er det eneste han fortjener. Har en fyr som til stadighet kan kommentere damer vi møter på gata jeg om at hun var søt,hun hadde pene øyne et eller annet. Minn Mann bare er sånn og det har jeg akseptert. Fordi jeg vet han elsker meg....fordi han sier det hele tiden hvor glad han er i meg,jeg kan se det i øynene hans at det er meg han vil ha. At han hadde skrevet sånn til meg hadde jeg iallefall ikke blitt sinna eller skuffet over fordi jeg kjenner han bedre enn det. Jeg er enig med de som sier at det nok var en klønete måte å si det på,men jeg tror ikke han mente det bokstavelig at "hadde det ikke vært for henne"...en dum form for måte å si det på tror jeg,at det faktisk er henne som betyr noe. Å til anonym 15.27,,,ja,det finnes dessverre sånne fyrer som din venninne hadde,men det er ikke dermed sagt at alle som skriver teite meldinger er sånn
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #32 Skrevet 9. mai 2010 Mitt svar hadde vært: Kjipt for deg. Jeg har selskap i min seng i kveld:)))
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #33 Skrevet 9. mai 2010 "Har en fyr som til stadighet kan kommentere damer vi møter på gata jeg om at hun var søt,hun hadde pene øyne et eller annet. Minn Mann bare er sånn og det har jeg akseptert." Trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå