Gå til innhold

Steike nå er jeg SINT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen er i utdikningslag i kveld..

Tikket inn en melding.. "på vei hjem, alene, en som var godt misfornøyd med det"

"hva du mente?" svarte jeg, og så kom det

"hadde det ikke vært for deg hadde jeg hatt selskap i natt"

WTF, det trengte jeg jo å vite..

Føler meg skikkelig verdsatt her jeg sitter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en idiot! Han skal ha CRED for at han ikke er utro! Da er han faen meg ikke mye verdt.

Skrevet

enig.. ikke en unskyldnng uansett hvor full eller ærlig han er..

Glad vi ikke bor samen nå ja.. da skulle han fan meg fått gjennomgått i natt

HI

Skrevet

Hyggelig kar du har da..... Ville tatt meg turen over til han for å se at han ikke har selskap.

Skrevet

Sånne idiotmeldinger kan min mann og komme med. Jeg har pratet med han om de, og svaret er enkelt.

Det er sånn han forteller meg at han elsker meg og ikke er utro. Slik at jeg skal vite at jeg kan stole på han.

JA,de er idioter! (det trenger vi ikke å diskutere)Men det er opp til oss å velge om vi vil kjefte de ut for å prøve, eller velge å sette pris på (de utrolig lamme) forsøkene dems.

Skrevet

Da tror jeg jammen jeg hadde tatt igjen med samme mynt.

"Ditto, hadde det ikke vært for at jeg har en kar som later som om han foretrekker meg, så hadde heller ikke jeg vært alene i natt. Hva sier du til det????? Godt å høre???"..

Eller hva tror du?

Skrevet

Det er jo sikkert ikke sånn ment da. Stakkars fyr, om du skal tolke alt i verste mening med vilje så kan det ikke være noe moro å være sammen med deg uansett. Ha litt humor, det var småteit, men det er vel ingen vits i å ta sånn på vei for det?

Skrevet

Ikke sikkert det var ment sånn? Ja hvordan tror du det var ment da, 09.23?

Skal man plutselig godta alt nå da så man ikke blir annsett som lite morsom å være sammen med?

Synes det e råtten gjort å sende slike mld. Om man har tenkt å gjøre noe eller ikke spiller ingen rolle. Man skaper sjalusi, og misstillit i et forhold å slik er det ingen vits i å ha det.

Men det er helt klart at man er sin egen lykkes smed, og at om du velger å godta det må du også kansje forvente det når du har en slik mann!

C

Skrevet

kanskje han prøvdeå være morsom, eller å si at han foretrekker hi?

Men for all del, tolk det til å være noe ondskapsfullt, det klarer man å tolke i alt om man virkelig vil. Finnes ingen som er perfekte selv om det virker som hi og dere som svarer tror det om dere selv:) Har sikkert sagt eller skrevet noe som kunne tolkes ille dere også.

Skrevet

Nei sikkert ikke ;-)

Men som et voksent oppegående menneske så må man også ta konsekvensene av det man sier og skriver som potensielt kan såre mennesker vi er glad i. Og etter min mening så må vi også stilles til ansvar for det vi gjør galt. Sånn fungerer verden. Har man dårlig humor, edru eller full, så får man leve med konsekvensene og forhåpentligvis lære litt av det.

Skrevet

Av alle alternativene det er for å si at man fåretrekker et annet menneske så velger han denne? Nei det synes jeg virkelig ikke han skal bare slippe unna med. Helt enig i at man kan tolke mye negativt som kansje ikke er det, men å si at "hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke vært alene inatt" er jo helt klart noe som ikke hører hjemme i et sunt forhold og definitivt burde anses som negativt.

Jeg har nok sagt ting jeg også som har blitt misforstått, men jeg klarer faktisk ikke se noen annen måte å forstå den mld det er snakk om nå?

C

Skrevet

Han forventer nok ikke premie for denne kommentaren, men han prøver vel å si at det er DEG han vil ha. Menn er dessverre ikke så flinke til å uttrykke seg, så syns ike du skal ta dette så tungt. Han syns vel det er litt hyggelig å få bekrefte at han fortsatt har draget da vel, at andre jenter er interessert i han. Men at HAN, bare vil ha DEG. Slapp av og kos deg med å ha en kjæreste som vil ha deg for den du er.

Skrevet

Tror han bare tulla.

Skrevet

Skal hun slappe av og kose seg med at hun har en kjæreste som vil ha HENNE for det HUN er???

Jeg synes hun heller skal klappe seg selv på skuldra for at HUN vil ha HAN for den HAN er!

Alltid er det hyggelig å få bekreftelse fra andre, og alltid er det "bra" (mangler ord for å forklare det liksom) at folk ikke er utro! Men jeg synes absolutt ikke han trenger credit for det, og jeg synes heller ikke at hun skal være så fornøyd med at han velger henne.Er det slik man skal ha det nå da liksom? " Du må være takknemmelig for at jeg velger og vil ha bare deg".. Å det at han trenger bekreftelser er ikke noe som burde gå ut over henne! Noe det helt klart har gjort..

C

Gjest cunning stunts
Skrevet

Stakkars fyr, han får bjellene klippet uansett. Han kunne likegjerne pult i vei.

Skrevet

Hehe ;-)

Som man reder, ligger man....

Skrevet

Jeg synes det virker som han prøver å se om du blir sjalu jeg. Han mente det neppe vondt. Kanskje han er usikker på deg og prøver å sjekke ut følelsene dine for han?

Skrevet

Ja stakkars! Det skulle han jo bare ha gjort. Siden han vat så snill å fortelle at han ikke var utro! Er det en ting man nå skal begynne å sette pris på eller? At kjæresten ikke er utro? Jeg synes det skal være en selvfølge! "takk for at du ikke slår meg" liksom! Nei det blir for dumt!

Han må ta ansvar for en helt tåpelig handling her, og det er jo helt klart meldingen som er problemet! Det er jo det du burde ta opp med han, og prøve finne ut hvorfor han føler han må informere deg om det hver gang han ikke skal pule noen andre liksom.

C

Skrevet

signerer cunning stunts,hehe

Skrevet

Vel,uansett så vet nå HI at han ikke er utro selv om muligheten byr seg. Og det er jo greit å vite.

Vet du det om typen din C,eller er du kanskje alene du?

Skrevet

Gærne kvinnfolk!

Mannen gikk hjem alene,har ikke gjort noe galt,og denne meldingen var sikkert hans måte å fortelle kjæresten at han setter pris på henne.

JA,en klossete måte,men for all del- hvem har påstått at mannfolk ikke kløner til ting som gjelder følelser?

Slapp av du,HI! Han har ikke gjort noe galt jo...

Og jeg håååper ikke du gikk hjem til ham for å sjekke! Man velger selv hvilken type forhold man vil ha....

Skrevet

Fy faen for en DRITTSEKK!!

Skrevet

Er det ingen som ser at han skriver "hadde det ikke vært for deg hadde jeg hatt selskap inatt"?????

Er det greit? Fyren er kansje ikke utro, men trenger han si sånt til kjæresten sin da?

Å ja, jeg vet at min kjæreste ikke er utro. Jeg har 100% tillit til han! En tillit som han fortjener. Han ville aldri sendt meg en slik mld, eller gjort noe for å gjøre meg usikker.

Ville følt at han ikke satte pris på meg, og at jeg kun var en byrde.

C

Skrevet

Hei HI,

Huff - for en utrolig kjip type du har :(

..og for noen dustete svar du har fått her!

(beviser bare at dette forumet er fullt av dumme kuer)

Jeg hadde ALDRI godtatt at en mann behandlet meg sånn.

Det er jeg (og DU) altfor verdifull til.

(de dumme kuene er tydeligvis så dumme at de ikke er verdt det - dessverre...)

Klem fra meg.

Skrevet

Er jo akkurat det jeg sier, han skal da ikke ha cred for å si noe sånt. Men herregud, er da idiotisk å tolke det dithen at hun skal væære glad for at han ikke er utro, det er da en selvfølge! Mener bare at det er unødvendig å bli så SINNA for en elt uskyldig melding sendt i fylla, litt dårlig ordvalg og en noe spesiell måte å uttrykke seg på. Men han prøvde nok på sin klønete måte å være morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...