Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 (eller hva det heter).. Jeg skjønner ikke hva som er morsomt med det, og at det programmet vant flere Gullrutepriser.. Virker som en gjeng drop outs fra teaterhøgskolen, som har funnet på nå "lurt", og det hele ble litt russerevy blandet med juleavslutningsunderholdning fra 7ende klasse.. Eneste som er litt morsom er jo Else da, kul dame med personlighet (men den så jeg på Camp Senkveld)..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Smaken er forskjellig. jeg synes det er kjempemorsomt )
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Det samme tenkte jeg, folk liker jo det programmet og greier å le av det, men jeg bare ser ikke hva som er så morsomt med det. Er vel sånn enten eller.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Hver sin smak. Digger Torsdagskveld fra Nydalen! Bortsett fra Washera guuuud. Det hadde jeg klart meg uten.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Jeg digger det! Ikke alle sketsjene som treffer like godt, men mye av det er hysterisk. Liker spesielt Henriette. Washera guuud synes jeg er kjempemorsomt. Har vanket litt i sånne kristne miljøer da jeg var yngre, og akkurat det der er en fantstisk parodi!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Stakkars dere som ikke skjønner humoren her- den er f-a-n-t-a-s-t-i-s-k!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå