:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 velkommen i klubben! hvem har lurt deg og hvorfor? jeg kan ikke klage over og bli lurt en gang. du vet, første gangen man blir lurt av en og samme fyr så kan man bli såret og sint, men den 3576 gangen så kan man liksom bare skylde på seg selv.... hehe men jeg har ikke blitt lurt for 3576 enda, ihvertfall så har jeg ikke fått det bekreftet så derfor er jeg med i navi-gruppa.... haah
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Me2. Tipper det topper navnestatistikken!
Snakkelittmeddeg Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Lærer aldri.. haha.. Samme mannen som sist, men nå er det nok tulling... Han skulle på byn i går, og komme å se film her i dag.. Hørte ikke noe, så sendte mld i fire tiden om han fikk seg noe siden det var så stille på tlf.. Joda, og han var der enda.. Hadde tenkt å ringe meg senere for å si det, og lurte på om det fremdeles var greit at han kom øøhh neei?? Sendte mld igjen i ni tiden for å høre om han var hjemme så vi kunne snakke litt.. (har en del ubesvarte spm), enda ikke hjemme og han har ikke vært på fjasen heller.. Så, hvorfor i huleste alle de fine ordene og halv planlegging av hyttetur neste helg? Jaja, kaja.. Alle gode ting er 3, men det blir det ikke denne gangen Så i dag har jeg vært glad, lei meg, skuffet og jækla forbanna.. Nå er jeg bare likegyldig og har fått bevist at alle mannfolk er lik ) OG har trøstet meg med Gerradmannen min og tar han med til køys nå P.S I love you er ikke en dum film å se for ørtende gang Ha en vakker natt lammekjøttet =) (Og gratulerer med gårsdagen har sett det men ikke kommentert noe ) Du er flink!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 herregud for en ekstremt stor dust! han har du det ihvertfall bedre uten! tenk og holde på sånn a nei vi skal være hote og single sammen, du og jag baby!
Snakkelittmeddeg Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2010 Lurer på om det blir godkjent å søke om det til mellomnavn Jeg klarer meg fint uten han fant jeg ut i dag, så får å unngå å ta kontakt når jeg drikker så har jeg slettet nr, msn og han på fjasen Har ikke hørt noe i dag, så regner med at jeg var en av de 100 han holder på med... Det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere.. Fy søren så sterk jeg kommer til å bli nå Hot og singel er bra stikkord for sommeren Tjohei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå