Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 Er du med ham på utdrikningslaget? Hvis damer inngår i "festing", så tror jeg bare jeg hadde latt ham gå. All erfaring tilsier at å prøve å eie noen ikke funker.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #29 Skrevet 9. mai 2010 Oppdatering HI! Hvordan går det? Hva var det han gjorde i går kveld?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #30 Skrevet 9. mai 2010 Hei igjen, føler jeg ikke har kommet noe sted med ham egentlig, han sier han var hjemme og leste bok/ så på film igår... Sa han hadde kommet til side 70 i boken :-P Så.. snakket jeg litt om det med å stole på hverandre osv, så sa han at han stoler på meg... jeg svarte ham ikke tilbake, da sa han "du skal liksom svare du stoler på meg også ( " Også sa han at han kunne aldri finne på å være utro, han har verdens fineste kjæreste og han håper jeg blir konen hans en dag blabla.. Spurte han om helgen kom til å bli masse festing, stripper osv.. Han sa at det ikke var hans stil... Jeg vet ikke, er det jeg som overreagerer eller om han er veldig slu... :-(
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #31 Skrevet 9. mai 2010 Jeg håper denne stakkars mannen lukter lunta og finner seg noen som ikke herser med ham og tror hun eier ham. Denne oppførselen din er virkelig ikke ok, HI.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #32 Skrevet 9. mai 2010 Hva mener du med at min oppførsel er ikke OK? vil du fortelle meg litt mer om hvorfor du mener det du sier?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #33 Skrevet 9. mai 2010 Si til han at du mistenker at han var ute igår da! Spør han i samme slengen om hvorfor den meldingen han sendte var utydelig..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #34 Skrevet 9. mai 2010 Jeg er glad jeg datet den gang det bare var hustelefon man kunna nåes på ) Eller man *grøss og gru* faktisk måtte møtes ansikt til ansikt for å være sikker på og kunne snakke uten at lillesøster eller mamma hørte hva som ble sagt... Fremskrittet gjør ikke ting enkeler...Hvorfor skriver han fra telefonen og IKKE datamaskinen? Hello........ Gammel, jeg? Nei, såvidt passert 30, og da jeg var ung/tenåring fantes det ikke mobiler og internett var for spesielt interesserte........
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #35 Skrevet 9. mai 2010 Haha..Anonym 15.08: Er helt enig med deg..blir helt svett jeg av dette her. Å til HI...hadde jeg vært deg og vært sååå forbanna sikker på at han lyver,hvorfor driver du å fisker etter ting da og ikke bare spørr han rett ut om han lyver til deg. Å vil du ha ordentlig svar fra gutten som du tror ikke er tull,så må du møte han ansikt til ansikt..finnes ingen værre måte en mobil og Pc til å driver å diskutere og snakke om sånne ting. Ta det ansikt til ansikt ,da har han jo ingen mulighet til å vri seg unna og da kan du se det mye bedre på ansiktsuttrykk osv ...mobilen kan de skjule sitt sanne jeg bak. Ta det opp med han,istedenfor å lage din egen historie på ting..det er det dummeste du gjør....tro meg. Helt du har snakket med fyren på en ordentlig måte,så syns jeg du overreagerer veldig .... bare fordi du har en følelse av ting..når du ikke egentlig har peiling på sannheten.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #36 Skrevet 9. mai 2010 Magefølelsen kan man vanligvis stole på, MEN: Mens jeg skriver dette ligger jeg i senga og slapper av. Derfor skriver jeg på IPhonen og ikke lap-top'en. Kan det være en forklaring?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #37 Skrevet 9. mai 2010 Gud hjelpe meg. Er du dum du eller? Hadde jeg vært typen din så hadde jeg stukket fra deg for leeeenge siden. Nå skriver han ditten og nå skriver han datten.. Har du ikke bedre å gjøre på? Håper virkelig ikke at du er gravis asså. Kjerring
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #38 Skrevet 9. mai 2010 Herregud for et barnslig spill... Stakkars type, skjønner godt at han lyger til deg. Hvorfor ikke prate med fyren i stedet for å lage til drama og suring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå