Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Noen blir det og noen blir det ikke. Noen babyer blir fete av morsmelk og noen blir ikke fete.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 for å si det på en penere måte da: noen barn lagrer mer enn andre, det er genetikk De som lagrer mer tåler sykdommer bedre, mens de som lagrer mindre kan ha lettere med grovmotorisk utvikling siden de har mindre vekt å bære på. Ingen av delene er bedre enn det andre, og ingen av delene er usunt. Det er det det er
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Mine har ikke vært det i alle fall. Det er vel en del av ammepolitikken å skremme med det.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 min datter har fått mme siden hun var en uke gammel, nå er hun 20 mnd og veier; 9,8 kg.... Selv beskymrer jeg meg, men hs sier at hun følger sin egen kurve, og at det er det viktigeste.... Hun har ikke denne typiske runde og gode småbarnsformen men ser mere ut som et eldre barn på 3-4 år, du vet da "hvalpefettet" forsvinner (beskymret for under vekt jeg da, ikke overvekt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå