Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Har vært litt utendørs de siste dagene og ser i kveld at jeg har fått flere hvite flekkete områder i ansiktet, spesielt på nesen og overleppen... Ikke særlig pent.. Noen som vet om dette går vekk etter svangerskapet? Eller må jeg bare belage meg på å være innendørs i sommer? Hadde ikke smurt meg ("solte" meg jo ikke). Kan jeg unngå flere flekker eller forverring av flekkene hvis jeg smører ansiktet med solfaktor? Uff, noen som vet?? Dette var ikke gøy...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Etter hva jeg har hørt, så går ikke disse flekkene bort etter svangerskapet. Derfor det er anbefalt med høy faktor. Har heldigvis sluppet unna disse så langt selv, og vært mye i sola. bruk faktor fremover, kan jo hende det går over da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 Hvor høy faktor da tror du? Bruker vanligvis ikke mer enn faktor 6, for huden min tåler mye sol og jeg blir vanligvis fort brun...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Man bør alltid bruke solfaktor i ansiktet. Aller helst faktor 20. Men det er solfaktor i de aller fleste ansiktskremer og foundation da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Med faktor 20 kan jeg jo bare glemme å få farge i ansiktet.. Vinterblek året rundt da.. Jaja, bedre enn pigmentflekker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå