Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Er det bare jeg som syns hun ser ut som en litt herja 35-åring? Bilde av henne for dere som ikke følger med: http://www.tv3.no/content/view/21252/1811/
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Enig! Hun ser særriøst ut som en mann, mener jeg da.. En transe mann! :-S Men jeg synes hun (eller han?) er veldig tøff, bra hun sier meningene sine og ikke lar seg rive med ang. baksnakkingen av Viktoria og div!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Forferdelig vulgær, men er enig at hun er litt tøff og kul også ja. Men lurer på hvor hun får selvtillitten sin fra, hun er jo virkelig ikke pen!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes også hun er fryktelig vulgær. Ikke fordi hun prater mye om sex, men ordene hun bruker som dåse og kuse, og klø seg på klitoris, hun får sex til å høres skikkelig usmakelig ut, også den latteren som alltid følger, grøss.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Stakkars deg hvor patetisk du er! Hva får deg til å tro at vi som ikke følger med vil se på linken? Det er trist med mennesker som deg som gasser seg over andres fyll og sexliv, synser om andres utseende, løsrevne uttalelser og handlinger. Det er synd på deg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Om hun er slik hun er for 5-6 år siden, da jeg kjente henne, er hun fryktelig vulgær, ikke pen i det hele tatt, og fullstendig sprø i hodet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Får nesten vondt av henne jeg.. hun skal liksom virke så tøff og rappkjefta hele tiden, snakke vulgært osv, men samtidig virker hun usikker og tar lett til tårene. Hun prøver rett og slett for hardt.. Minner meg om ungdommer som hele tiden skal tøffe seg for å slippe å vise at de egentlig ikke er så tøffe.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Vel, når man melder seg på paradise hotel så ber man vel om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå