Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 steike.. lei meg i kveld.. dagen begynte bra.. men siden har allt skjært deg krangla med bf, da vi var på tur med ungene, så innviterte min kusine meg på bursdagsfeiringen sin i byn.. Jeg i byn seks, de skulle v der syv. Satt meg på en pub og tok meg en øl mens jeg ventet, ALENE, følte meg som den taeren der jeg satt 4øl og 3,5timer senere kommer mld, vi kommer i halv ett tiden.. Typen på utdriknings lag, ble innitert til de, men så dukket xn opp der (ikke bf.han er kompis med han som skal gifte seg) så det kunne jeg da ikke.. Så mista jeg bussen hjem, venta i en time på buss, småfull lei meg og alene. Og når jeg går av bussen, har noen rappa telefonen min, så nå får jeg ikke tak i typen =( Nå er det NOK (srry, litt rotete dette, frustrert, lei meg og småfull)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Huff da! Du får sende en melding fra nett til typen din å fortelle at du har mista mobilen din men er hjemme Ønsker deg en mye bedre dag i morgen!!
PAVEEL Skrevet 8. mai 2010 #4 Skrevet 8. mai 2010 Huff da! Kjip dag. Send mld fra nettet. Stor klem!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Veldig dårlig gjort av kusina di da! Mente hun at du skulle sitte alene å vente på de?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 prøvd å snde fra nettet, men vet jo ikke om han har fått den skulle egentlig ut der etter byturen i natt, men det blir jo ikke noe av nå.. bae lei meg og deprimert her jeg sitter.. Og brukt 500kr jeg egentlig ikke hadde...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 vilken tapere er det som sitter å drikker alene. og ser på at alle andre har det gøy?? MEG HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 verste er at det ikke er første gangen.. men har ikke å mangen rundt meg, så klamrer meg til de få håpene jeg har
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Du er ingen taper! Det er kusina di og venninnene hennes som er dårlige mennesker! Jeg ville tatt opp dette med hun i morgen, men det er meg da! Men hvorfor kunne ikke du dra opp dit de satt?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 for det ville vært en og en halv time med buss, for å sitte der uten drikke, mens de drakk,. Og om de hadde bestemt seg for å ikke gå på byn likevel, hadde jeg ikke ommet meg hjem før i morgen.. kan bare tenke meg åssen det ville blitt
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 og for å v sikker, hvem falt på vei ut av sofan (foten hang fast i teppet), så nå har jeg skikkelig vondt i foten Snart bare legge meg, og vete på morgen dagen =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå