Gå til innhold

Jeg er 25, men ser ut som jeg er 22...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det irriterer meg veldig, jeg har et utseende som gjør jeg ser yngre ut, prøver virkelig å se ut som en 25 åring, lei av å bli bedt om å vise id kort osv. Mange mener jeg bør ta det som kompliment, men jeg er virkelig ikke glad for det...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er snakk om 3 år. Ingen over 30 eller under 20 ser forskjell på 23 og 25 uansett så hvorfor ofre det særlig med tankekraft?

Skrevet

Jeg har det nesten på samme måte - er 28, men blir til stadighet tatt for å være 27 1/2... SYKT IRRITERENDE!!!!!

Skrevet

Mange steder (f.eks. på polet) er de pålagt å spørre om ID-kort når man ser ut til å kunne være yngre enn ca 26, så det er ikke sikkert du ser så ung ut som du tror. ;o)

Og hvor mye eldes man egentlig mellom 22 og 25...?

Skrevet

Hehe, du ser tre år yngre ut??? Wow big deal... Om noen år kommer du til å være glad du holder deg godt. Djeez...

Skrevet

for et luksusproblem.

Skrevet

Huff, jeg skjønner hva du mener. Jeg er 29 og ofte tror folk at jeg bare er 27. Håpløst :(

Sukk!!!

Skrevet

DET ER DET DUMMERSTE JEG HAR HØØRT! Er selv 30, og blir ofte spurt om leg på polet.. Tror ikke jeg ser ut som jeg er 18 for det.. Ikke 27 heller for den saks skyld- jeg kan se ut som jeg er alt mellom 25 og 35 for den del... Dessuten - hvordan vet du at du ser ut som du er 22 og ikke 25 - eller 21?

Skrevet

jeg er 29 og ble spurt etter legg på by`n sist helg. It made my day;-) ble i perlehumør da gitt. er jo super komplement.

Skrevet

Jeg er 26 år og ser tydligvis ut som om jeg er under 18 år. Blir nesten alltid spurt etter leg. når jeg skal kjøpe øl eller snus eller hva det enn måtte være som det er 18års grense på. I vinter betalte jeg barnebillett på bussen. visste det ikke før jeg så på billetten da jeg hadde sittet meg ned. Fikk også barneskikort da jeg var på fjellet i vinter. I går leide jeg film på videoen og måtte si fødselsdatoen min fordi jeg hadde glemt filmkortet. Sa datoen og 1984, han fyren i kassen gjentok , 1994 ja.... Han så rart på meg da jeg korrigerte til 1984. Synes egentlig det er litt irriterende. Grei nok å se noen år yngre ut, men det går nå grenser. Synes selv ikke at jeg ser så ung ut.

Skrevet

Jeg og! Er 27 og ble spurt om leg da jeg skulle kjøpe vin på polet. Jeg har aldri vært så glad. Det kommer alltids en tid hvor man blir å se gammel ut. Jeg nyter å se ung ut så lenge jeg kan.

Skrevet

he he;) tidig du hi;)

Skrevet

huff:)

prøv heller å bli tatt for være en av søskene til dine egne barn og at mannen blir tatt som faren din...det er ikke noe gøy!

eg ser veldig ung ut og har blitt tatt for å være 13 og halv på bussen og slikt..har snart 3 barn....

Skrevet

Hahahahahaahahahaha!!!

Snakkes når du er 60 da! ;)

Dere er no` morsomme da ;)

Skrevet

Se det positive i det: når du er 80 år ser du ut som en 78 åring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...