-Hengebuksvinet- Skrevet 8. mai 2010 #1 Skrevet 8. mai 2010 Her i huset ser jeg aldri et bremsespor, verken i mannens, barnas eller mine truser. GRØSS
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #3 Skrevet 8. mai 2010 tjah, hvis man har ødelagt hullet sitt pågrunn av forstoppelse, som jeg har gjort, så kan man få lekkasje og dermed bremsespor, men man kan få gjort noe med det da. Mannen har aldri hatt et bremsespor i bokseren heldigvis. Har bare ett lite barn som bruker bleier, så kan ikke vente annet enn digre bremsesporgjørme.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #5 Skrevet 8. mai 2010 Aldri bremsespor?? Ikke hos barna en gang?? Den må du lenger ut på landet med!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Neej.. Ingen bremsespor her i gården som jeg har tenkt over.. Har ikke barn ennå, men forventer jo ett og annet fra det kommende barnet ja... Så om jeg får 3-4 grads ruptur etc, kan det jo hende jeg vil bli litt slapp i fiseringen etter fødselen.. Da kan det gjerne dukke opp et og annet bremsespor hos meg...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 ja det har da både jeg, mannen og ungene....vanlig det da...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Hvor gamle er barna dine, du som sier de ikke har bremsespor? Fordi, om de fortsatt tørkes av voksene, skjønner jeg det jo. Men når de begynner å tørke seg selv, får de self dette innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå