Gå til innhold

Hei Sanna28 :-)har du mulighet til å se litt her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om vi får flere barn og event når og event kjønn :-)

Lurer på også på hvordan høsten ser ut. har mange utfordringer utover....

Jeg er født 230675 :-)

her lest mye av svarene dine og det ser ut som du ser mye riktig :-)

På forhånd takk

ha en strålende kveld/natt/dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg ville ikke klikke på nicket ditt i tilfelle det sto noe info der. Men jeg har følelsen av at du har et ganske lite barn nå. (Ut fra nicket ditt kan man jo se at du har 2). Jeg har lyst til å si et barn på 5 og et på rundt 1 år? Kan det stemme?

Jeg tror du blir gravid enten like før 2010 er ferdig eller i begynnelsen av 2011. Jeg har sterk følelse for februar 2011. Jeg får opp at du har jente og gutt fra før av. Kan det stemme? Jeg tror du får ei jente til.

Kan det være at du får tvillinger??? Er det tvillinger i familien?

Jeg får opp at dere får litt hjelp til å bli gravide igjen. Har du tatt hormonbehandlinger el.l tidligere?

Har du en søster? Jeg får opp at du blir tante snart. (Det kan være svigerinne også, men jeg føler at det er nært).

Jeg får opp mye aktivitet fra august og utover. Kan det være at du starter i jobb igjen eller i ny jobb da? Jeg får opp barnehage.

Jeg er litt usikker på om det er minste som skal begynne i barnehage eller om det er du som jobber med barn.

Jeg får opp at du er veldig flink med mennesker, og det skulle ikke forundre meg om du var førskolelærer eller lærer.

Jeg får opp at du stiger litt i gradene i året du har foran deg. Jeg får opp at dagene blir litt annerledes enn de har vært tidligere. Kan hende du får mer ansvar og mer adm. oppgaver. Pass på nakken. Jeg får opp den som et sårbart punkt hos deg.

Har du hatt vondt i nakken tidligere?

Jeg får deg inn som relativt høy og slank. Pass på å få i deg nok kalsium og D-vitamin. + annet som er bra for benbygningen.

Håper jeg traff på noe...!

God natt :)

Skrevet

hei hei :-)

Tusen takk for at du så på meg så raskt :-)

Nå ble jeg nesten litt skremt her :-)

Der er SÅ mye som stemmer av det du har sett :-)

det med barna stemmer :-)

det at jeg skal bli tante stemmer, min søster er gravid :-) ser du hva hun får???he he he er nyskjerrig jeg da....

har hatt hormonbehandling og Ivf tidligere, men det førte ikke til noe.....

jeg hadde håpet at jeg blir gravid snart jeg og at jeg får en baby på våren 2011, men vi får se hva som skjer :-)

Jeg har alltid ønsket meg tvillinger, før jeg fikk barn selv, men ønsker ikke veldig det om vi er så haldige å få en til.... men det som skjer det skjer :-)

jeg jobber som førskolelærer i barnehage. og til hsten bytter jeg avd. tror ikke jeg kommer til å stige i no grader, for jeg ønsker ikke å bli styrer....

jeg sliter ikke no veldig m nakken, men jeg sliter med mye vondt i hode og migrene :-(

det som er litt feil, er utseende mitt.... jeg er ALT det motsatte av høy og slank.... he he he

Du er kjempe dyktig :-) Tusen takk

Skrevet

Takk for grundig tilbakemelding.

Hehe.... ikke høy og slank, nei... jeg pleier ikke å være så flink til å treffe på utseende, men fikk opp det på deg. Vi må jo huske at alt er relativt, da!

Jeg tror mye av hodesmerter/migrene kommer av spenninger i nakke/skuldre.

Jeg tror ikke du skal se helt bort fra at du får mer adm oppgaver etter hvert. (Selv om du ikke kan tenke deg det nå).

Det blir muligens etter neste fødselspermisjon.

Jeg får opp gutt på søsteren din. Er det første barnet hennes?

Jeg er heller ikke spesielt flink til å koble meg opp på navn, men navnet Helene datt inn i hodet akkurat nå. Er det noe du kjenner igjen?

Lykke til :)

Skrevet

Tusen hjerlig takk :-)

det utseende du fikk opp er nok drømmen min og lyst krøllete hår :-)

det er første barnet til søster og svoger`s :-) de vet ikke enda hva det blir, så det blir spennende. kan prøve å få gitt deg tilbakemld på det når de får vite det selv eller når den er født :-)

navnet mitt er ikke Helene, men det er ikke langt unna :-) men om en ikke snakker helt reint så blir navnet mitt uttalt nesten Helene:-)

men lurer litt på hvordan jeg kommer til å takle høsten...... den står som ett mareritt for meg......

ha en godt arbeidsuke :-)

Skrevet

dytter denne litt jeg :-)

Skrevet

dytter igjen jeg :-)

Skrevet

dytter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...