Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg først si at jeg er veldig enig med de fleste over her,men jeg vil prøve å se det litt fra en annen vinkel.

Har han alltid vært slik? Eller er det nå i det siste?

Kan det være noe annet som gnager han enn mangel på sex?

Om du selv ønsker en skikkelig og ryddig avslutning på forholdet samt ta sydenturen sammen alle 4, så kontakt familie kontoret og be om samtale der. Eller kanskje en time hos legen.

Jeg har ett par bekjente menn i min omgangskrets som "blir sånn" når andre ting plager dem.(sykdom/ fare for å miste jobben/problemer med økonomi osv) De har hatt stor hjelp av rådgivning i sine forhold.

Men om du ønsker å bryte med han, så gjør det så fort du kan.Ellers blir du nok sittende å vente på den rette annledningen.

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg alt god, og lykke til i fremtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes heller virkelig ikke det er lurt at dere drar på den turen.

skjønner at du ikke vil skuffe barna dine, men de kommer til å bli skuffet uansett om dere drar. den turen blir ikke hyggelig, det skjønner du jo selv. Gjøre det slutt på turen??? da blir det jo masse bråk, det er jo ikke bra for barna dine!

Hvis du har mulighet til å ta en reise senere, kan du forklare barna at ferien blir litt utsatt, og så reiser du og barna når ting har roet seg litt. eller du kan dra nå, alene.

Synes egentlig du høres ut som en sterk kvinne som forstår godt hva som må til for din og barna sin skyld, men det å reise sammen på ferie nå kan jeg bare ikke forstå.

masse lykke til, håper det ordner seg for dere

Skrevet

Han vil avlyse ferien for han ikke orker å være med deg, du vil reise for å ha en fin tur med barna.

Gi/selg billetten hans til en vennine, søster, mor eller noe som kan være med dere :D

Så kan han være hjemme og dere kose dere.

Så får dere ta bruddet og alt som hører med når dere kommer hjem.

Eventuelt at han legger ut huset for salg osv mens dere ferierer.

Gjest yrild
Skrevet

Flytt så fort du kan til familien din og dra på sydentur med mammaen eller Pappaen din. Evt send barna med besteforeldrene (Hvis de er store nok til det) så du får ordnet alt med ny leilighet separasjonspapirer etc. KOM DEG FOR GUDS SKYLD UNNA DENNE MANNEN!

Skrevet

Kan du ta med f.eks barnas mormor istedenfor? Du kan endre navnet på billetten mot et honorar. Så pakker du barnas og dine ting og flytter. Ta kontakt med krisesenter dersom du føler deg truet!

Den mannen der har ingen gode følelser for deg. Det kan være t.o.m farlig å bli hos han. Har du tenkt på det?

Å vente til mandag høres lenge ut. Kan du ta med ungene og dra til familie eller venner til i morgen? Du bør også fortelle hvordan det er på skole og barnehage, og at han ikke skal hente ungene lenger. Ikke uten at det er avtalt. Hvis dere skal til syden uten han så kan han vel bli kranglete og gjøre noe for å prøve å forhindre det...

Lykke til Skilpadde, hold på ditt og ikke gi deg på noe! Nok dritt nå..

Skrevet

har var det ikke mye respekt for hverandre å spore.... i historien .. hverken du eller han.

Skrevet

Flyttet du ut i dag?

Skrevet

Jeg har lest hele tråden og lurer på noe. Du sier du vil gjøre det slutt. dere har to barn sammen. Jente eller gutt eller begge? Still deg selv følgende spørsmål: "hvilket forbilde vil jeg være for mine barn?" Neida dere har sikkert ikke kranglet foran ungene, MEN de legger merke til at det er noe. Gjør de ikke det, har de alltid hatt det sånn da?

Du er sammen med en som har slått for første gang (er dette starten på flere slag?) han har forsøkt og voldta deg... (hva om han ikke stopper neste gang du sier nei?)

Om du har jente: er det dette du skal lære henne? være i et destruktivt forhold uten gjensidig respekt for partneren sin?

Om du har gutt: er det dette du skal lære han? At han kan behandle sine partnere som han vil?

Noen ganger er det faktisk bedre at mamma og pappa ikke bor sammen.

Når det gjelder den sydenturen.... Syden er der og man kan alltids dra senere. Jada 5-åringen kommer til og bli fryktelig skuffet, men hva om første sydenturen blir av typen "mamma og pappa krangler hele tiden og vi er redde"

Kanskje svartmaler jeg det, men jeg tror du må tenke lenger fram enn sydenturen, du skal dra med deg en mann som ikke vil for at det skal være hyggelig for ungene... tror ikke det blir sånn.

Lykke til med valget ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...